English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

کارگر ۳۰ ساله ساختمانی که به دلیل یک سهل انگاری و بدون هیچ سوء نیت مجرمانه موجب مرگ همکارش شده حالا تنها با کمک خیرین است که می‌تواند از زندان رهایی یابد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از روزهای پاییز ۱۳۹۱ جوان ۳۰ ساله ای به نام علی به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی خانواده ای را داغدار کرد. داستان از این قرار بود که این جوان شیرازی بعنوان کارفرما وظیفه بتون ریزی در یک ساختمان در حال ساخت را برعهده داشت که برای تسهیل در کارش برق مورد نیاز را از طرق تیر چراغ برق تامین می کند.

استفاده از سیم بدون عایق موجب می شود تا یکی از کارگران دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست بدهد. به دنبال این حادثه دلخراش «علی. ب» ۵۰ درصد، صاحب کار ۳۰ درصد و پیمانکار ساختمان 20 درصد مقصر شناخته و به پرداخت دیه کامل یک مرد مسلمان به علاوه یک سوم به دلیل وقوع در ماه حرام محکوم می شوند.

این جوان  برای ناتوانی در پرداخت ۱۱۰ میلیون تومان بهترین روزهای عمر خود را در زندان می گذراند که البته ۴۰ میلیون تومان از این مبلغ از سوی واحد مذاکره با شکات ستاد دیه شعبه استان فارس تخفیف گرفته شده و او هم اکنون برای مابقی بدهی خود نیازمند کمک خیرین است.

۱۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۲۵
تعداد کلیک: ۲,۳۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.