English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نقشه راه ستاد دیه در 14 محور تدوین شد

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: نقشه راه این نهاد مردمی بر مبنای 14 محور تدوین شده که الویت این اقدام بهبود روش‌ها در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها دانست.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید اسدالله جولایی با تاکید بر این مسئله که تمامی اعتبار این نهاد مردمی پس از تفحص چند مرحله‌ای کمیته تحقیق ستادهای شعب دیه استانی به واجدین شرایط اعطا می‌شود، افزود: آخرین نظامات در قالب دستورالعمل تحقیق در ستاد دیه تدوین شده و هم‌اکنون دردست بررسی است که من بعد تمامی تسهیلات اعطایی براساس این تحقیقات پرداخت خواهد شد.

وی به تدوین ساختار تشکیلاتی ستادهای دیه در راستای تدوین نقشه راه این ستاد اشاره کرد و گفت: با تدوین این ساختار مشخص می‌شود براساس حجم کاری ستادها به چه تعداد نیرو و امکانات نیاز خواهند داشت.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با توجه به اهتمام ارائه گزارش‌های پیوسته این نهاد در خصوص وجوهات دریافتی از سوی نیکوکاران تصریح کرد: نرم افزار جامع مالی ستاددیه نیز با همین منظور راه اندازی گردید تا ضمن رسیدگی به عملکرد مالی این مجموعه به صورت روشن و کامل آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در این نهاد مردمی برای ارایه به نهادهای نظارتی و سایر مراجع مربوطه وجود داشته باشد.

جولایی راه اندازی نرم افزار جامع عرفه نوین را از دیگر محورهای نقشه راه ستاد دیه ذکر کرد و افزود: با وجود این نرم افزار افراد می‌توانند تنها با مراجعه به سایت ستاد دیه از مستحق بودن مددجویان وارده به زندان‌ها مطلع شده و در این زمینه از ضرورت حضور و پیگیری‌های اداری رهایی خواهند یافت.

جولایی جلب کمک های مردمی و ساماندهی جشن های گلریزان را از دیگر محورهای نقشه راه ستاد دیه برشمرد و خاطر نشان کرد: نباید فراموش کنیم ستاد دیه نهادی مردمی است و فاصله گرفتن خود از تشکیلات اداری را نه به عنوان یک مطلوب بلکه به عنوان یک اصل نباید فراموش کند.

انتهای پیام/

۱۳ مهر ۱۳۹۴ ۰۸:۳۴
تعداد کلیک: ۲,۶۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.