English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سمنان 110 زندانی غیرعمد دارد

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان سمنان در همایش پیاده روی شهر سمنان که همزمان با عید غدیر برگزار شد، از حضور 110 زندانی غیرعمد در سطح زندان‌های این استان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان سمنان که همزمان با عید سعید غدیر در میدان امام علی علیه‌السلام برگزار شد، ستاد دیه شعبه این استان با نصب تابلوهای آموزشی و توزیع ۲۰۰۰ جلد کتاب با محتوای هشدارهایی درخصوص زندانیان پرونده‌های تصادفات، چک، مهریه و نفقه در برنامه همگانی شرکت داشت.

در بخشی از این برنامه که به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شد، نعمت‌الله جدیدی مدیرعامل ستاددیه شعبه سمنان با تقدیر از همیاری خیرین نوع دوست استانی گفت: در سال جاری با همکاری خوب خیرین خداجوی سمنانی با جمع آوری مبلغی معادل ۱۰۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۲۸ نفر از مددجویان تحت حمایت این ستاد فراهم گردیده است.

وی افزود: در سال گذشته هم با همکاری این خیرین و البته مساعدت خوب شکات شریف استان ۱۰۷ زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ پرداختی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بند حبس رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان شعبه استان سمنان گفت: این زندانیان به علت وضع نابسامان مالی از حضور در جامعه محروم شده بودند حال اینکه بر خلاف دیگر محبوسین سوءنیتی در ارتکاب جرائم ناخواسته خود نداشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان سمنان با دعوت از همکاری هر چه بیشتر خیران و نیک‌اندیشان استان سمنان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، زندانیان آزاد شده را «بدهکار» توصیف کرد و گفت: این افراد ناخواسته و به اجبار گرفتار محکومیت حبس می‌شوند که برای اصلاح این مهم که این مددجویان «بزهکار» نیستند یک عزم عمومی نیاز است؛ عزمی که قطعا هم میزان ورودی به زندان‌ها را کاهش داده و هم مشارکت‌های مردمی را در دستگیری از این افراد آسیب‌پذیر افزایش خواهد داد.

a4

a3

a2

انتهای پیام /

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵
تعداد کلیک: ۲,۶۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.