English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گذشت 45 میلیاردی شاکیان یزدی از ابتدای سال جاری

مدیرعامل ستاددیه استان یزد گفت: با عنایت به اینکه برخی از پرونده‌ها با طرح دعوی از سوی چند نفر در جریان دادرسی بودند، اما با همکاری خوب شاکیان از ابتدای سال جاری بیش از 45 میلیارد ریال در خصوص بدهی‌های موجود گذشت داشتیم.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در شش ماهه نخست سال جاری تعداد 35 زندانی جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری استان یزد با همت نیکوکاران نیک‌اندیش از زندان آزاد شده‌اند که اخذ گذشت از شکات نقش موثری در تعداد این مددجویان داشته است.

اسلام افشون مدیرعامل ستادیه استان یزد در این خصوص با تشکر از تلاش‌های اعضای کمیته مردمی صلح و سازش این ستاد خاطر نشان کرد: برای آزادی این 35 زندانی آبرومند و نیازمند استان ما به اعتباری معادل 65 میلیارد ریال نیاز داشتیم که با گذشت 45 میلیاردی این مبلغ از سوی شاکیان زمینه آزادی این افراد بسیار زودتر از موعد محقق گردید.

مدیرعامل ستاددیه استان یزد با اشاره به اینکه اولین خیران این استان همیشه خود شاکیان پرونده‌ها بوده‌اند، گفت: البته در خصوص گذشت همواره نگاه ما در این نهاد مردمی رعایت حقوق هر دو طرف پرونده بوده و تمام تلاش ما بر این اصل استوار گردیده است که حقی از کسی ضایع نشود و با همین نگاه مددکاران کمیته صلح و سازش ستاددیه استان موفق شده‌اند از ابتدای سال این رقم میلیاردی را با جلب رضایت کامل از سوی شاکیان، اولیاء دم و طلبکاران خصوصی پرونده‌ها گذشت  اخذ نمایند.

افشون با اشاره به عملکرد سه ماهه این استان نیز افزود: در این مدت نیز 14 زندانی غیرعمدی که با بدهی بالغ بر 19 میلیارد و 648 میلیون و 290 هزار ریال در زندان‌های استان به سرمی‌بردند، با همت و چشم‌پوشی 14 میلیارد و 428 میلیون و 607 هزار ریالی شکات و طلبکاران تنها با پرداخت 521 میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

گفتنی است هم اکنون از مجموع 85 زندانی غیرعمد استان یزد 24 نفر به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه مربوط به حوادث رانندگی، 3 زندانی با موضع حوادث کارگاهی و 58  نفر نیز به سبب ارتکاب جرائم مالی در زندان به سر می برند که آزادی این افراد بیش از هر امری در گرو همکاری خوب شاکیان و حمایت‌های همیشگی خیرین خداجو می‌باشد.

۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ۰۷:۴۸
تعداد کلیک: ۲,۵۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.