English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

15 زندانی غیرعمد خوزستان در طرح «همای رحمت» آزاد می‌شوند

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان خوزستان گفت: با انجام مراحل تحقیق و احراز نیازمندی زندانیان غیرعمد امیدواریم تا عید غدیر خم در قالب طرح «همای رحمت» 15 زندانی واجدشرایط را با الویت سیادت این مددجویان از بند حبس رهایی دهیم.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حجت‌الاسلام هاشم‌نیا در خصوص این خبر اظهار کرد: با کمک ستاد دیه، کشور و حمایت خیرین نوع دوست این استان و بویژه شکات شریف پرونده‌های این محکومان این 15 مددجوی غیرعمد که در آخرین مراحل فرآیند آزادی هستند تا پیش از عید امامت و ولایت عیدالله غدیر خم از زندان‌های سطح استان آزاد می‌شوند.

وی افزود: مبلغ کل بدهی این 15 زندانی که همه آن‌ها مرد هستند مبلغی معادل 7 میلیارد و 843 میلیون ریال است که 2 میلیارد و 750 میلیون ریال از این مبلغ را طلبکاران، اولیاءدم و شکات گذشت کرده‌اند.

هاشم‌نیا خاطر نشان کرد: 3 میلیارد و 190 میلیون ریال از این اعتبار هم از محل وجوهات مردمی استان و 270 میلیون ریال تا کنون از سوی خانواده این افراد تامین شده است که امیدواریم  مابقی مبلغ نیز در روزهای آتی با حمایت خیرین کشوری و استانی تهیه و زمینه آزادی این زندانیان هر چه زودتر فراهم شود.

بنابر اعلام این خبر، هم اکنون 208 زندانی غیرعمد در سطح زندان‌های استان تحمل کیفر حبس می‌کنند که صد نفر به دلیل محکومیت دیه ناشی از تصادفات رانندگی و 108 نفر هم با محکومیت‌های مالی مربوط به چک، مهریه و نفقه روانه زندان گردیده‌اند.

۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹
تعداد کلیک: ۳,۵۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.