English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۲میلیاردی خیّر مقیم‌امارات برای آزادی ۳۰ زندانی‌‌غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان لرستان گفت: نیکوکار لرستانی مقیم کشور امارات با اهدای مبلغ ۲ میلیارد ریال زمینه آزادی ۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان را فراهم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، توکل شاکرمی اظهار داشت: «لطیف ناصری» نیکوکار لرستانی با هدایت استاندار لرستان زمینه آزادی ۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را که اغلب این افراد به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی مالی روانه حبس شده‌ بودند را آزاد کرد.

وی با بیان اینکه این هموطن ایرانی پیش‌تر نیز در راستای آزادی زندانیان نیازمند ساعی این ستاد مردمی بوده است، افزود: وی در سال‌های گذشته علاوه بر آزادی مددجویان واجد شرایط در پروژههای مختلفی چون مدرسه‌سازی، بهداشت و درمان نیز همکاری خوبی با مسئولان استان داشته و منشاء خدمات فراوانی به مردم محروم لرستان بوده است.

مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان تصریح کرد: کل بدهی این ۳۰ نفر مبلغی حدود ۶ میلیارد ریال بود‌ که علاوه بر پرداخت ۲ میلیارد ریال توسط این نیکوکار مابقی بدهی این افراد در ستاد دیه از شکات و طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

شاکرمی یادآور شد: تمام زندانیان آزاد شده مرد هستند که سه نفر از این مددجویان به دلیل محکومیت دیه ناشی از تصادفات منجر به جرح در حبس بودند و دیگر افراد با بدهی مربوط به عدم توان مالی در پرداخت دیون گرفتار بند زندان شده بودند.

۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۲۴
تعداد کلیک: ۲,۳۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.