English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 720 میلیونی نیکوکاران سیرجانی‌ برای آزادی زندانیان غیرعمد

ورزشکاران و نیکوکاران سیرجانی با اهدای مبلغی معادل 720 میلیون ریال در همایش پیاده‌روی این شهرستان زمینه آزادی 5 مددجوی تحت حمایت ستاددیه شعببه استان کرمان را فراهم کردند.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، این همایش خانوادگی به همت فدراسیون ورزش های همگانی کشور و مشارکت ستاد دیه این هفته در شهرستان سیرجان برگزار شد که در حاشیه این مراسم ورزشی مبلغ 720 میلیون ریال به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به نماینده این نهاد مردمی اهدا گردید.

 حجت‌الله موسوی قوام، مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان در بخشی از این مراسم گفت: مبلغ اهدایی برای آزادی زندانیان این شهرستان تقریبا زمینه آزادی تمامی محکومان غیرعمد و نیازمند حال حاضر  این شهرستان را تامین کرده و امیدواریم با عدم ورود زندانی غیرعمد دیگری به زندان سیرجان شاهد خالی شدن زندان این شهر از حضور محکومان غیرعمد باشیم.

وی با اعلام اینکه در سطح استان کرمان هم‌اکنون سیرجان کمترین مددجوی غیرعمد را دارد، افزود: به همت والای خیرین و مسئولین شهرداری و شورای شهر سیرجان و نیز نماینده مردم شریف این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در برنامه‌ای ورزشی و خانوادگی که به نوعی به یک گلریزان عمومی تبدیل شد 5 مددجوی سرپرست خانواده محبوس در زندان سیرجان تا پیش از عید سعید قربان از بند رهایی خواهند یافت.

موسوی‌قوام با اعلام آمار جمعیت 250 نفری زندانیان غیرعمد  استان اظهار کرد: متاسفانه هنوز محکومان به پرداخت مهریه و نفقه با آمار 60 درصدی بیشترین آمار را در بین محکومین جرائم غیر عمد به خود اختصاص داده‌اند که این خبر هرگز زیبنده جامعه اسلامی و سابقه تمدنی کشورمان نیست.

وی با اشاره به اینکه همواره موضوع پیشگیری یکی از مهمترین اهداف ستاد دیه کشور بوده و هست، تصریح کرد: متاسفانه فرهنگ چشم و هم چشمی در جامعه امروزی ما و همچنین عدم تعهد زوجین به یکدیگر باعث فروپاشی بنیان خانواده‌ها گردیده است.

z7

a7

a6

a5

a3

a2

a1

۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۲۱
تعداد کلیک: ۲,۴۶۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.