English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

قایقران شرکت شیلات در انتظار آزادی

کارمند پروژه ای شرکت شیلات که سوار بر قایق موتوری در مبارزه با صیادان غیرمجاز محکوم به پرداخت دیه شده در انتظار کمک خیرین پشت میله‌های زندان است.

 

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، 23 دی ماه سال 86 ساعت 11 شب کارمند پروژه‌ای شرکت شیلات استان گلستان در حین گشت زنی در دریا با تعدادی از قایق‌های متخلف برخورد می‌کند و در ادامه بر اثر تصادفی که با یکی از قایق‌های مورد اشاره دارد، یک نفر از متخلفان کشته ‌می‌شود.

همین اتفاق که نامبرده را با وجود تلاش بسیار در جهت رساندن مصدوم حادثه به بیمارستان به جرم قتل شبه عمد روانه زندان کرد در حال حاضر با وجود تلاش خانواده و همکاری شاکیان در گذشت رضایتمندانه بخشی از این دیه هنوز به سرانجام نرسیده و این مددجو در زندان به سرمی‌برد.

محل سکونت اعضای خانواده این زندانی که از تاریخ 19 فروردین ماه سال 94 روانه زندان گرگان شده و دارای 2 فرزند نیز می‌باشد، یکی از روستاهای توابع استان گلستان است.

بر اساس گزارش مددکاری ستاد دیه استان گلستان، «م - ح» در حین انجام مأموریت در سال 86 به علت تصادف با قایق‌های موتوری ماهیگیران بندر ترکمن موجب مرگ یک نفر شده و در ادامه به دلیل اطاله روند رسیدگی به پرونده و نداشتن بیمه‌نامه، از ابتدای سال جاری تا کنون روانه حبس می‌شود.

مبلغ کل بدهی این شخص یک میلیارد و 386 میلیون ریال است که تاکنون 38 میلیون از این مبلغ از طریق کمک‌های مردمی و آورده خانواده مددجو تأمین شده است.

 

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ۱۴:۲۴
تعداد کلیک: ۲,۴۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.