English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ورودی‌ و آزادی 20نفری‌ محکومان‌غیرعمد زندان‌رودبار در سالجاری

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان گیلان در دیدار با زندانیان جرائم غیر عمد زندان رودبار گفت: با وجود آزادی 20 نفری مددجویان غیرعمد این زندان از ابتدای سالجاری متاسفانه هم‌‌اکنون میزبان 20 زندانی غیرعمد هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حمید کامران‌زاده به منظور بررسی وضعیت مددجویان جرائم غیر عمد ندامتگاه رودبار به همراه مددکار ستاد دیه شعبه استان گیلان از این زندان بازدید کرد و در سالن اجتماعات به سوالات و مشکلات تمامی 20 زندانی محکوم به جرائم غیرعمد این زندان رسیدگی کرد.

در این جلسه مدیرعامل ستاد دیه با اشاره به آمار آزادی زندان رودبار گفت: از ابتدای سال تا کنون  تعداد 20 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان رودبار آزاد شده‌اند که میزان کل بدهی این افراد 976 میلیون تومان بود که از این مبلغ اعتباری معادل 692 میلیون تومان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ 112 میلیون تومان نیز از طریق خانواده های این مددجویان تامین شده است، افزود: هرچند کمک ستاد دیه و صندوق تامین خسارتهای بدنی بخش بیشتر بدهی این افراد را تامین کرده است و تنها از طریق تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی مبلغی بیش از  117 میلیون تومان برای آزادی این افراد اختصاص داده شده است اما تلاش آورده خانواده‌ها و تلاش شخص مددجویان در تامین بخشی از این مبالغ بدهی در تسریع پرونده بسیار موثر بود.

در ادامه مقدم‌نیا، رئیس زندان رودبار نیز در سخنانی گفت: هم اکنون تعداد 20 زندانی جرائم غیر عمد در زندان رودبار تحمل حبس می‌کنند که تعداد 10 پرونده تکمیل نهایی شده وجهت تصمیم گیری و اخذ تسهیلات  به ستاد دیه استان ارسال خواهد شد. مابقی افراد هم یا تعدد جرائم عمد و غیرعمد دارند و یا مجازات حبس آنها کیفری بوده و بایستی تا مدت مقرر محکومیت حبس خود را سپری نمایند.

گفتنی است در پایان این جلسه مدیر عامل ستاددیه شعبه استان و رئیس زندان از بندهای مختلف زندان رودبار بازدید کردند.

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۰۳
تعداد کلیک: ۲,۳۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.