English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۱.۴ میلیارد تومان دیه یک تصادف

یک راننده اتوبوس به دلیل برخورد با کوه و فوت ۷ مسافر و زخمی شدن سایر مسافران محکوم به پرداخت ۱.۴ میلیارد تومان دیه شد اما پس از پرداخت غرامت توسط بیمه همچنان بدهکار است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، دیماه ۱۳۹۰ بود که راننده اتوبوس بر اساس کار هر روزه اش مسافران را یک به یک سوار کرد تا از جاده ابهر به سمت مرکز کشور حرکت کند. هوا خوب بود و جاده هم مثل هر روز ترافیک روانی داشت. اما یک اشتباه موجب شد تا اتوبوس به شدت با کوه برخورد کند و این حادثه دلخراش ۷ کشته و ۳۹ مجروح به همراه داشت.

مصدومان به سرعت به بیمارستان رفته و حالشان رو به بهبودی بود اما برخی خانواده مجروحان و متوفیان از راننده اتوبوس شکایت کردند. با اینکه مجروحان زیادی رضایت داده بودند اما بیمه هزینه دیه ما بقی مسافران را بر اساس بیمه نامه پرداخت کرد. هزینه دیه چیزی حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که بیمه ۱.۲ میلیارد تومان آن را پرداخت کرد. حالا طول درمان یکی از مجروحان هزینه ۲۱۸ میلیونی برای راننده به همراه داشته و بیمه به دلیل مرور زمان هزینه ای پرداخت نمی کند.

ستاد دیه کشور که رضایت بسیاری از شاکیان این پرونده را در دستور کار خود داشت از خیرین خواسته تا برای رهایی این راننده کمک کنند.

۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ۱۵:۳۷
تعداد کلیک: ۲,۳۰۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.