English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تجلیل ستاددیه‌کشور از مسئولین آموزش‌ و پرورش استان اصفهان

به دنبال حضور پر شور فرهنگیان اصفهانی در جشن‌های گلریزان برگزار شده در ماه مبارک رمضان مدیرعامل ستاددیه کشور از مسئولین آموزش و پرورش استان اصفهان تقدیر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در پی برگزاری باشکوه جشن گلریزان ویژه فرهنگیان استان اصفهان نواحی شش‌گانه اصفهان و فرهنگیان شهرهای فلاورجان، خمینی شهر، نجف‌آباد، شاهین شهر، مبارکه و برخوردار ستاددیه کشور از معلمان، مسئولین و جمعی از نیکوکاران فرهنگی این استان تقدیر به عمل آورد.

در این مراسم که در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش ناحیه 3 با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و مسئولین آموزش و پرورش استان برگزار گردید «احسانی» مدیر عامل ستاددیه شعبه استان در سخنانی ضمن اشاره به جایگاه استان در جذب کمکهای خیرین گفت: نیکوکاران نیک اندیش این استان با حضور پر شور خود در جشن‌های ویژه رمضان با کمک شش میلیارد و ششصد میلیون تومانی خیرین در گلریزانهای سطح استان زمینه آزادی بیش از 400 نفر فراهم گردید.

وی افزود: در سال جاری نسبت به ماه مبارک سال گذشته که مبلغی معادل 5 میلیارد و 500 میلیون تومان جمع آوری شده بود با رشدی 20 درصدی همراه بودیم.

مدیر عامل ستاددیه شعبه استان اصفهان در خصوص همیاری همیشگی فرهنگیان این استان تصریح کرد: مشارکت جدی آموزگاران نیز در این اقدام خداپسندانه منجر به جمع آوری مبلغی بیش از 4 میلیارد ریال گردیده است.

 

ملاقات با مددجویان غیر عمد زندان مرکزی اصفهان

با هدف تسریع در آزادی زندانیان نیازمند جلسه عرض حضوری مدیرعامل ستاددیه شعبه استان با جمعی از مددکاران جرائم غیرعمد در محل سالن شهید مراد خانی زندان مرکزی برگزار شد.

در این بازدید که در معیت مدیرعامل ستاد دیه استان، قاضی ناظر و تعدادی از مددکاران این زندان انجام شد به پرونده 12 نفر از مددجویان واجد شرایط کمک رسیدگی شد.

 

برگزاری جلسه هیئت مدیره ستاد دیه استان اصفهان

طبق جدول زمانبدی جلسه هیئت مدیره ستاد دیه شعبه استان با حضور اعضاء در محل دفتر ریاست محترم کل دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

 از مهمترین مباحث مورد طرح در جلسه اعطای کمک بلاعوض به 4 نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد این استان از محل کمک‌های مردمی بود که مفاد آن قرائت و پس از بحث و تبادل نظر اعضاء مورد تصویب قرار گرفت.

هدف از تصویب این دستورالعمل رعایت عدالت و تعیین اولویت در اعطای کمک نیکوکاران استان به زندانیان نیازمند است.
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۱۱
تعداد کلیک: ۲,۳۹۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.