English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

86 درصد زندانیان غیرعمد کرمانشاه محکومان مالی هستند

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر 322 زندانی جرائم غیرعمد در کرمانشاه محبوس هستند که 86 درصد این افراد را محکومان مالی شامل می‌شوند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، بابک ترابی با انتقاد از عدم عنایت عمومی نسبت به عواقب تلخ تعهدات نابجای مالی افزود: از موجودی 330 نفری مددجویان تحت حمایت ستاددیه جالب است تعداد 278 نفر به دلیل محکومیت‌های مالی مهریه، نفقه و به خصوص صدور چک در زندان حضور دارند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه عنوان این نهاد مردمی «ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند» است اما هم اکنون ما در بین جمعیت 322 نفری محکومان غیرعمد تنها 44 نفر را بابت مجموع محکومیت‌های دیه ناشی از تصادفات، شبه عمد و حوادث کارگاهی در حبس داریم.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از محکومان غیرعمد را بانوان سرپرست خانواده تشکیل می‌دهند، خاطر نشان کرد: هر چند با جلسه‌های متعددی که با شکات این زندانیان داشتیم اما در حال حاضر هر دو محکوم مالی به دلیل بلندپروازی‌های نامعقول در زندان به سرمی‌برند.

ترابی افزود: با حضور پرشور نیکوکاران در جشن‌ گلریزان ویژه ماه رمضان امسال مبلغ 164 میلیون تومان جمع آوری شده است که با این اعتبار تاکنون بیش از 15 نفر از واجدین شرایط دستگیری از زندان آزاد شده و در ادامه نیز این فرآیند آزاد سازی ادامه خواهد داشت.

۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۳۵
تعداد کلیک: ۳,۳۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.