English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 30 زندانی جرائم غیر عمد در دهه کرامت

به مناسبت دهه کرامت و ولادت شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) 30 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان فارس آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور ، در مراسمی که با حضور خدّام حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) همزمان با ایام دهه کرامت در زندان مرکزی شیراز (عادل آباد) برگزار شد  30 زندانی جرائم غیر عمد که در زندان های استان فارس محبوس بودند آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان فارس با اشاره به ظرفیت های معنوی این استان بعنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) از حضور سفیران امام رضا (ع) قدردانی کرد و گفت: فعالیت ستاد  دیه استان مشمول برکات آستان حضرت احمدابن موسی  (ع) شده است تا با بهره مندی از دریای بی کران الطاف خداوندی و همکاری شکات و حمایت خیرین و نیکوکاران 30 نفر مددجویان از بند حبس رهایی یابند.

سید رضا اسکندری با بیان اینکه جمع بدهی این زندانیان 6 میلیارد و 400 میلیون ریال است اضافه کرد: با همت گروه اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات که در ستاددیه استان مستقر می باشد ، 3 میلیارد و 600 میلیون ریال از این مبلغ تخفیف گرفته شده است.

وی به عملکرد ستاد دیه شعبه استان فارس از ابتدای سال94 اشاره کرد و گفت: 158 مددجوی مرد و 2 مددجوی زن با جمع مبلغ بدهی 400 میلیارد ریال از ابتدای امسال آزاد شده اند.

اسکندری ادامه داد: 298 میلیارد ریال از این مبلغ به صورت اخذ گذشت و مابقی از سوی خیرین محترم پرداخت شده است. 

اسکندری نسبت به آزادسازی زندانیان بیشتر تا پایان سال ابراز امیدواری کرد و افزود: نیکوکاران گرامی با حمایت از ستاد دیه توانسته اند خانواده های بسیاری را از معرض آسیب های اجتماعی دور کنند.

دهه کرامت فارس

 

 

۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۱۶
تعداد کلیک: ۲,۸۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.