English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۸۸ زندانی‌غیرعمد در روز میلاد امام‌رضا علیه‌السلام

زندانی غیرعمد مشهد
به مناسبت دهه کرامت و در روز میلاد امام رضا (ع) در قالب طرح «یا ضامن آهو» 88 زندانی جرائم غیرعمد استان خراسان رضوی آزاد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این طرح معنوی خادمان آستان متبرک حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام در قالب 60 گروه اعزامی شامل 400 نفر از نیروهای معاونت اماکن متبرکه آستان رضوی و امور زائران آستان قدس برای آزادی 88 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی 20 میلیارد ریالی اقدام خواهند کرد.

این مراسم با حضور مدیرعامل ستاددیه کشور، رئیس کل دادگستری، مدیرکل زندان‌ها و جمعی دیگر از مسئولان استانی امروز اول شهریور ماه ساعت 19 در محل سالن اجتماعات زندان مرکزی مشهد (وکیل آباد) برگزار خواهد شد.

هم زمان با برگزاری این مراسم در مشهد که بیشترین تعداد مددجویان واجد شرایط آزادی را به خود اختصاص داده است، آیین مشابهی نیز  در زندان‌ شهرستان‌های قوچان، نیشابور و تایباد برپا خواهد شد.

مسئولان طرح «یا ضامن آهو» با هماهنگی ستاد دیه شعبه استان خراسان رضوی در صدد هستند پرونده‌های زندانیان جرائم غیرعمد سرپرستان خانواده و افرادی که برای مدتی طولانی در حبس به سر می‌برند را با همکاری شکات و حمایت نیکوکاران از بند حبس رهایی بخشند.

این برنامه از ماه گذشته با اعزام گروه‌هایی چند نفره از خادمان بارگاه ملکوتی امام هشتم که در امر وکالت و امور قضائی سررشته دارند، آغاز گردیده و با هیات ریش سفیدان سادات خدمه و خدمتگزاران رضوی به منظور اخذ گذشت رضایتمندانه از طلبکاران و اولیاءدم تداوم داشته و امید است تا روز میلاد مسعود امام رضا علیه‌السلام زمینه آزادی این 88 نفر  که 2 نفر از این جمع را نسوان تشکیل داده‌اند، به طور کامل فراهم گردد.

طرح «ضامن آهو» برای سومین سال متمادی است که به همت مردم نوع‌دوست و بویژه خادمان حرم رضوی برگزار می‌شود که از نکات جالب برنامه امسال اخذ گذشت 50 درصدی مبلغ کل بدهی زندانیان از سوی این یاوران ستاد دیه می‌باشد.

۱ شهریور ۱۳۹۴ ۰۸:۳۸
تعداد کلیک: ۲,۷۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.