English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افزایش6 برابری‌ مشارکت‌نیکوکاران‌آذری در آزادی‌زندانیان‌غیرعمد

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از حمایت‌های نیکوکاران در آزادی زندانیان غیرعمد گفت: میزان کمک‌های مردمی در سال 90 نسبت به سال جاری با افزایش 6 برابری همراه بوده است.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در سفر استانی معاون اداری مالی و بازرسین اعزامی ستاددیه کشور به استان آذربایجان شرقی این اعضا در معیّت اعضای هیات مدیره ستاددیه شعبه این استان  با مدیر کل زندان‌های استان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار بنی هاشمی، مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان شرقی در سخنانی با تاکید بر مردمی بودن ستاددیه گفت: سرمایه و پشتوانه اصلی و اساسی ستاد دیه اعتماد، همراهی و مشارکت مردم است که با عنایات حضرت احدیّت و به واسطه کار شفاف، دقیق واطلاع رسانی به موقع و تعامل سازنده با خیرین و معتمدین این سرمایه افزایش چشم گیری یافته است.

وی ادامه داد: به دنبال همین اعتماد مردمی به ستاد دیه  جشن‌های گلریزان سال‌های اخیر به صحنه های عشق و محبت مردم تبدیل شده و اجتماع عظیمی از هم استانی‌ها به طور مستمر در راستای دستگیری از نیازمندان و مددجویان غیرعمد نیازمند با این ستاد همکاری دارند.

بنی‌هاشمی شناسایی دقیق و آزادی سریع این قبیل زندانیان را از الویت‌های اصلی این نهاد برشمرد و افزود: امسال فعالیت‌های خوبی در برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری کمک‌های مردمی صورت گرفت، به طوری که در بررسی نتایج همایش‌های جشن گلریزان سال‌های 90 نسبت به سال 1394شاهد افزایش 6 برابری میزان مشارکت مردمی و جذب  کمک‌ها هستیم .

نایب رییس هیات امنای ستاد دیه شعبه استان خاطر نشان کرد: تعامل مثبت و سازنده با تشکّل‌های صنفی و صنعتی و انعکاس تاثیر گذار مصائب و مشکلات زندانیان غیرعمد و خانواده‌های‌ آن‌ها در قاب رسانه در افزایش سطح این همکاری‌ها موثر بوده و زمینه ورود هنرمندان را به عرصه جلب کمک‌های مردمی باعث گردیده است که بالتبع با این اقدام مبالغ واریزی در طی این 4 سال گذشته با رشد چشمگیری همراه بوده است.

مدیرکل زندان های آذربایجان شرقی گفت: ستاد دیه مرهون نیت الهی وانسانی مردم نیک سیرت بنا شده و اداره و مدیریت این نهاد نیز به همت یا مشارکت این نیکوکاران انجام می‌شود.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام محرمی، مدیرعامل ستاددیه شعبه استان ضمن تشریح برنامه و اقدامات تبلیغی ستاد در بخش پیشگیری از وقوع جرایم غیرعمد و ترغیب مردم و افراد متمکن جامعه برای کمک به زندانیان نیازمند اظهار کرد: با حمایت‌های مسئولین قضایی و با کمک سایر مسئولین بویژه مدیر کل زندانهای استان و عنایت و توجه جدی مدیرکل صدا وسیما توانستیم با بهره گیری از ظرفیت های هنری ورسانه ای ضمن انعکاس مسائل و مشکلات زندانیان ضمن تنویر افکار عمومی لبخند شادی را بر لب کودکان و همسران بسیاری از خانواده‌های زندانیان نیازمند بنشانیم.

s3

۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۱۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.