English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 30 زندانی غیرعمد استان فارس در دهه کرامت

به مناسبت دهه کرامت 30 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان های سراسر فارس آزاد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، همزمان با فرار رسیدن میلاد امام رضا (ع) و آغاز دهه کرامت 30 زندانی مرتکب به جرائم غیر عمد از زندان‌های سطح استان فارس آزاد خواهند شد که اغلب این جمعیت کیفری سرپرستان خانواده هستند.

سیدر رضا اسکندری، مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان فارس با بیان این خبر گفت: نیکوکارانی که همواره اهداف خیرخواهانه را مد نظر قرار داده‌اند با تامین مبالغ اهدایی خود بدهی این زندانیان را فراهم کرده و همواره ساعی و همراه این نهاد مردمی در امر آزادی مددجویان نیازمند هستند.

وی جمع بدهی این زندانیان را 6 میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با همت کمیته تخفیف از شکات مستقر در ستاد دیه 3 میلیارد و 600 میلیون ریال از این مبلغ تخفیف گرفته شده است.

اسکندری، به عملکرد ستاد دیه فارس از ابتدای سال94 اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 158 مددجوی مرد و 2 مددجوی زن با جمع مبلغ بدهی 400 میلیارد ریالی خودشان از از بند حبس رهایی یافته‌اند.

وی ادامه داد: 298 میلیارد ریال از این مبلغ به صورت تخفیف از سوی شکات و اولیاءدم اخذ شده و مابقی از سوی خیرین محترم پرداخت گردیده است.

اسکندری بر لزوم زندان زدایی و تاثیرات آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: نیکوکارانی که ستاد دیه را در انجام امور محوله یاری می‌دهند تنها از اقشار پردرآمد جامعه نیستند و در مواردی آنان با مبالغی ناچیز اما به صورت پرداخت مستمر، مشارکت خداپسندانه خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: با تکیه بر فرمایش مقام معظم رهبری و توجه ویژه قوه قضاییه در خصوص زندان زدایی، ستاد دیه وظیفه قانونی و معنوی خود را با جدیت هر چه بیشتر پیگیری کرده و امید است در طول دهه کرامت با مشارکت نیکوکاران دیگری از این استان زمینه آزادی تمامی نسوان بدهکار مالی جرائم غیرکلاهبرداری را فراهم کنیم.

۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۴۱
تعداد کلیک: ۳,۴۵۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.