English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیاده‌روی بروجن زمینه آزادی 2 زندانی غیرعمد را فراهم کرد

همایش پیاده روی برگزار شده در شهرستان بروجن زمینه آزادی 2 نفر از زندانی غیرعمد سرپرست خانواده را فراهم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، بعد از وقفه‌ای یک ساله به منظور برگزاری برنا‌مه‌های آموزشی و پیشگیرانه ارتباط مسئولین ستادهای دیه شعب استانی در راستای برگزاری باشکوه همایش‌های پیاده روی خانوادگی با حضور نمایندگانی از این نهاد مردمی در بروجن از سر گرفته شد.

در این برنامه همگانی «توفیقیان» مدیرکل زندانها و عضو هیات مدیره ستاددیه شعبه استان چهارمحال و بختیاری در سخنانی گفت: در ماه گذشته با همت خیرین این شهرستان مبلغی معادل 104 میلیون تومان جمع آوری شد که با این اعتبار و حمایت ستاددیه 8 نفر از محکومان غیرعمد این استان از بند حبس رهایی یافتند.

وی با تقدیر از نیکوکاران و شرکت کنندگان این همایش پیاده روی افزود: مردم بروجن که در جمع آوری وجوه نقدی ماه رمضان بیشترین میزان کمک‌ها را به خود اختصاص داده است امروز در حاشیه همین برنامه با جمع آوری بیش از 20 میلیون تومان زمینه آزادی 2 مددجوی تحت حمایت ستاددیه فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین زندانیان غیرعمد این استان را محکومان مالی تشکیل داده‌اند، خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز بسیاری از خانواده با وجود آمار بالای طلاق و خیل زندانیان مهریه هنوز به این باور نرسیده‌اند که در موضوع مهریه این ضرب المثل تاریخی ماهیت سابق خود را از دست داده و امروزه در غالب موارد مهریه را هم داده‌اند و هم گرفته‌اند.

f2

d2

s2

q2

۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲
تعداد کلیک: ۲,۴۷۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.