English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دروازه‌بان تیم ملی 5 زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرد

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان لرستان گفت: علیرضا بیرانوند با پرداخت بدهی 4 زندانی بدهکار مالی و یک زندانی دیه ناشی از تصادف زمینه آزادی این زندانیان جرائم غیر عمد لرستانی را فراهم کرد.

 

«توکل شاکرمی» مدیرعامل ستاد دیه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان اظهارکرد: «علیرضا بیرانوند» دروازه‌بان تیم ملی کشورمان و بازیکن تیم نفت تهران با حضور در ستاد دیه لرستان زمینه آزادی 5 تن از زندانیان جرایم غیرعمد استان را فراهم کرد.

وی با دعوت از ورزشکاران و قهرمانان ملی در جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد، افزود: 4 تن از این زندانیان بدهکار مالی بودند و یک نفر دیگر زندانی محکوم به دیه ناشی از تصادف رانندگی بود.

گفتنی است، بیرانوند که متولد استان لرستان می‌باشد چنانچه خودش اظهار داشته در زندگی سختی‌های زیادی را متحمل شده است. به گفته این بازیکن با اخلاق تیم ملی شرایط مالی خانواده‌اش به قدری ضعیف بودکه حتی به دلیل این محرومیت مالی پدرش با ورود او به عرصه فوتبال مخالفت می‌کرده و اعتقاد داشته تا برای تامین هزینه‌های زندگی وی به کارگری برود. تا اینکه بدون اجازه خانواده این دروازه‌بان با تجربه به تهران می‌آید و در پایتخت به کار در کارخانه، کارواش، پیتزا فروشی و حتی دستفروشی مشغول می‌گردد و به گفته خودش شب‌های زیادی را در میدان آزادی صبح کرده و در حاشیه همین میدان خوابیده است.

۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۲۳
تعداد کلیک: ۲,۲۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.