English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

وجود 354 زندانی غیرعمد در زندان‌‌های کرمانشاه

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 170 زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند، گفت: در حال حاضر 354 زندانی جرائم غیرعمد در زندا‌ن‌های کرمانشاه به سر می‌برند.

 

«بابک ترابی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با بیان در4 ماهه نخست امسال 24 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با مجموع بدهی 8 میلیاردو 629 میلیون ریال از حبس رها شدند، اظهارکرد: از این میزان بدهی مبلغ بیش از 2 میلیارد ریال از محل گذشت شاکیان، بیش از 2 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانک‌ها و بیش از یک میلیارد ریال هم از کمک‌های بلاعوض ستاد دیه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان هم یک جشن گلریزان در مرکز استان برگزارشد و مبلغ یک میلیارد و 620 میلیون ریال نقدی و حدود 480 میلیون ریال نیز تعهد شد که در مجموع بیش از 2 میلیارد ریال جمع آوری شد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سال گذشته 170 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند، گفت: مجموع بدهی این زندانیان 150 میلیارد و 894 میلیارد ریال بود که از این میزان بیش از 32 میلیارد ریال از محل گذشت شاکیان و بیش از 40 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانک‌ها و کمک‌های بلاعوض ستاد دیه تامین شد.

وی افزود: 43 نفر از این زندانیان بدهکار ناشی از دیه تصادفات و 127 نفر بدهکار مالی بودند. همچنین 12 نفر از زندانیان خانم بودند.
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۱۱
تعداد کلیک: ۲,۲۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.