English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 6.6 میلیاردی خیرین اصفهانی برای آزادی زندانیان غیرعمد

نیکوکاران اصفهانی با حضور در جشن‌های گلریزان ویژه ماه رمضان مبلغی بیش از شش میلیارد و 600 میلیون تومان در راستای آزادی زندانیان غیرعمد اهدا کرده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، خیرین خداجوی شهرستان‌های لنجان، مبارکه، نائین، فریدن، خمینی شهر، شهرضا، سمیرم، دهاقان و گلپایگان با حضور پرشور خود در 16 جشن گلریزان برگزار شده در سطح این استان زمینه آزادی بیش از 400 زندانی جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری فراهم شد.

به گفته مدیرعامل ستاددیه شعبه استان اصفهان این تعداد جشن گلریزان سوای همایش تلویزیونی ویژه آزادی زندانیان نیازمندی است که در طول ایام ماه مبارک تحت عنوان برنامه «یک شهر ضیافت»باجمع آوری مبلغی بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان زمینه آزادی مددجویان واجد شرایطی را فراهم کرد.

مجید احسانی با تقدیر از حمایت‌های همیشگی مردم نوع دوست اصفهانی و مسئولین دلسوز استانی گفت: در سال جاری نسبت به ماه مبارک سال گذشته که مبلغی معادل 5 میلیارد و 500 میلیون تومان جمع آوری شده بود امسال با رشدی 20 درصدی امید است افراد دربند بیشتری را از زندان آزاد کنیم.

وی افزود: در همین راستا با تلاش ستودنی مسئولین و کارکنان خدوم شرکت فولاد مبارکه ضمن جمع‌آوری مبلغی بیش از سه میلیارد تومان اشک شوق در چشمان منتظر بسیاری از خانواده‌های این مددجویان اصفهانی حلقه زد.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان اصفهان یادآور شد: زندان مرکزی اصفهان نیز با هدف آزادی محکومان غیرعمد این ندامتگاه میزبان برگزاری جشن باشکوهی بود که از ورای این مراسم ضمن تعهّد مبلغی معادل 75 میلیون تومان زمینه آزادی 4 مددجوی تحت حمایت ستادددیه در روزهای منتهی به ماه رمضان فراهم گردید.

احسانی با اشاره به مجموعه تلاش‌های فرهنگیان اصفهانی در زمینه حبس زدایی گفت: کارکنان آموزش و پرورش این استان طبق برنامه هر ساله خود با برگزاری جشن گلریزانی بالغ بر 400 میلیون تومان در ماه مهمانی خدا به منظور رهایی زندانیان جرائم غیرعمد اصفهان به ستادددیه  شعبه این استان اهدا کردند.

۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۱۶
تعداد کلیک: ۳,۳۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.