English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

90 زندانی بدهکار جرایم غیرعمد آزاد می‌شوند

ستاددیه شعبه استان مازندران زمینه آزادی 90 زندانی بدهکار جرایم غیرعمد بدهکار در محوکیت‌های دیه و مالی را فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، 80 درصد از این مددجویان را محکومان مالی چک، مهریه و نفقه تشکیل داده و برای آزادی این 90 مددجوی واجد شرایط مبلغی معادل 27 میلیارد و 781 میلیون ریال پرداخت شده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در جلسه هیات مدیره ستاددیه شعبه استان با تاکید بر موضوع پیشگیری اظهار کرد: برای کاهش ورود زندانیان جرائم غیرعمد به زندان‌های کشور باید ضمن آگاهی بخشی به آحاد مردمی به این مهم نسبت به موضوع آزادی اهتمام بیشتری داشته باشیم.

حجت‌الاسلام تقوی‌فرد خاطر نشان کرد: همه باید در آزادسازی آن دسته از هموطنان که به دلیل عدم استطاعت مالی وارد زندان شده و در حبس باقی می‌مانند، خودمان را موظف دانسته و با عنایت به حوزه خدمتی در بخش درمان و پیشگیری و اطلاع رسانی دقیق نسبت به عواقب تعهد مهریه‌های نامعقول و صدور چک‌های غیر قابل وصول به دیگران برنامه‌ای مدون داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در طی سال گذشته تعداد 250 زندانی با  حدود 171 میلیارد ریال با کمک خیران و ستاد دیه مازندران آزاد شدند که متاسفانه به دلیل عدم توجه به همین موضوع پیشگیری تقریبا به همین اندازه در زندان‌های استان ما مددجوی غیرعمد داریم.

۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۴۴
تعداد کلیک: ۳,۴۹۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.