English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۴۴ مددجوی غیرعمد استان خراسان رضوی در آستانه آزادی

در جلسه هیات مدیره ستاددیه شعبه استان خراسان رضوی پرونده ۴۴ نفر از زندانیان غیرعمد مشهدی با بدهی بیش از ۲۳ میلیارد ریال در جلسه هیات مدیره ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، دومین جلسه هیات مدیره ستاددیه خراسان رضوی در سال 94 با حضور رئیس کل دادگستری، مدیرکل زندان‌ها و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان رضوی در محل دادگستری استان برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان با ارائه گزارشی در خصوص آخرین آزادی‌های این نهاد مردمی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۱۳ نفر از زندانیان واجد شرایط از زندان آزاد شدند که ۴۲ نفر از این زندانیان محکومین دیه و  ۱۷۱ نفر را نیز محکومین مالی تشکیل می‌دادند.

طوسی افزود: بدهی این مددجویان بالغ بر ۱۱۶میلیارد ریال بود که با تلاش کارکنان ستاددیه و مددکاران زندان‌ها بیش از ۵۷ میلیارد ریال از این مبلغ گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

وی تصریح کرد: اعتباری معادل ۵ میلیارد ریال نیز از طریق آورده مددجویان تامین و الباقی مبلغ به صورت تسهیلات بانکی و سایر حمایت‌های نهادهای ذیربط حمایتی پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان خراسان رضوی با تقدیر از حضور بالای نیکوکاران استانی در جشن‌های گلریزان برگزار شده در ماه رمضان گفت:  با اعتبارات جمع آوری شده پرونده 44 مددجوی تحت حمایت این ستاد بررسی کامل گردیده و با تایید اعضای هیات مدیره تا پایان هفته از بند حبس استخلاص خواهند یافت.

۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴
تعداد کلیک: ۲,۴۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.