English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همت دانشجویی زنی را از حبس نجات داد

دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز با پرداخت بدهی یک مادر تبریزی مانع زندانی شدن این زن شدند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، دانشجویان یکی از دانشگده‌های دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با پرداخت بخشی از مبلغ بدهی یک بانوی تبریزی  که به علت خسارت ناخواسته وارده به یک وسیله نقلیه، تحت تعقیب بود مانع اجرای حکم حبس وی شدند.

به دنبال اطلاع رسانی عده‌ای از جوانان دانشجو و برگزاری یک جشن گلریزان در یکی از شبکه‌های اجتماعی این بانوی بدهکار به طور خودجوش از بند حبس رهایی یافت.

به اظهار مدیرعامل ستاددیه شعبه استان آذربایجان شرقی با مراجعه حضوری نمایندگان این اقدام حسنه به ستاددیه و اهدای مبلغ جمع آوری شده اقدامات مربوط به پرداخت مابقی بدهی این محکوم به حبس در معیت دانشجویان متعهد تبریزی انجام گرفت.

حجت‌الاسلام محرمی افزود: این مادر که صاحب فرزند خردسالی است سال گذشته در تصادفی با یکی از خودروهای لوکس محکوم به پرداخت خسارت می‌شود که از همان موعد تا کنون موفق به پرداخت مبلغ به شاکی پرونده نشده بود.

وی ادامه داد: همت عمومی برای رهایی شخص مذکور به طور کاملا خودجوش و بدون اعلام رسمی این نهاد حمایتی انجام شده و بابت این موضوع خیرین جوان  هنگام مراجعه به ستاددیه تمایل نداشتند نامی از دانشکده و دوستان  همراه آنهادر رسانه‌ای اعلام شود.

۷ مرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۳۶
تعداد کلیک: ۲,۳۲۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.