English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تلاش ستاددیه در بهبود شرایط زندان‌ها

دادستان زندان ستاد دیه
دادستان همدان با تقدیر از اقدامات ستاددیه در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها گفت: اگر تلاش ستاد دیه در بحث پیشگیری و درمان نبود، بدون شک وضعیت زندان‌های کشور در شرایط دیگری قرار داشت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، کامران حمزه با تاکید بر احراز وضعیت مددجویان جرائم غیرعمد برای عموم آحاد جامعه گفت: در مورد محکومان جرائم غیرعمدی بایستی فقدان عنصر معنوی جرم برای همه خیرین و نیکوکاران تشریح شده و غیرقابل پیش بینی بودن این اقدامات برای مردم تبیین شود.

دادستان عمومی و انقلاب همدان و عضو هیات مدیره ستاددیه استان همدان گفت افزود: ستاد دیه با هدف دستگیری از زندانیان نیازمندی که بر اثر سهل انگاری موجب ایراد خسارت به دیگران شده‌اند تشکیل شده و اگر اقدامات پیشگیرانه ستاددیه و آزادی زندانیان نیازمند از جانب این مجموعه نبود، الان زندان‌ها در شرایط دیگری قرار داشتند و با وجود کمبود زندان‌ قطعا آمار محبوسان بیش از این آمار و ارقام بود.

وی با اشاره به بودجه ستاد دیه گفت: بخشی از این اعتبارات مورد نیاز از محل کمک‌های دولتی است که در بودجه سالیانه منظور شده و بخشی دیگر آن از مساعدت‌های مردمی است .

حمزه بر اجر معنوی خیرین تأکید کرد و افزود : مردم عزیز ما خود بر ثواب آزادکردن زندانیان نیازمند واقفند و بهتر می دانند با آزادی یک زندانی گرفتار ده‌ها اثر مثبت دیگر در جامعه ظهورمی‌کند و متقابلا ده‌ها مشکل و معضل نیز در سطح جامعه  برطرف می‌شوند .

۴ مرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴
تعداد کلیک: ۲,۳۷۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.