English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تعهد سه میلیارد و 225 میلیونی خیرین کرمانی جهت آزادی زندانیان

مدیرعامل ستاددیه استان کرمان با تقدیر از استقبال خوب نیکوکاران دیار کریمان در جشن گلریزان هفته گذشته این ستاد گفت: خیرین استانی در جشن گلریزان ویژه روز میلاد امام رضا علیه السلام جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مبلغ سه میلیارد و 225 میلیون ریال تعهد کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) جشن گلریزان شهرستان های کرمان و زرند با حضور رئیس کل دادگستری، فرماندار کرمان، مدیر کل صدا و سیما، مدیر عامل ستاد دیه استان و جمع کثیری از خیرین شهرستان های کرمان و زرند در صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد.

سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان در ارتباط با میزان مشارکت‌های مردمی گفت: خیرین در این همایش مبلغ 3/225/000/000 ریال را به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و غیرکلاهبرداری استان تعهد نمودند که از مبلغ یادشده 800/000/000 ریال را خیرین شهرستان زرند و مابقی رو خیرین شهر کرمان متعهد شده‌اند.

وی همچنین افزود : این مراسم مانند سنوات سال قبل در صدا و سیمای مرکز کرمان بصورت پخش زنده از شبکه استانی برگزار گردید که هم استانی‌های عزیز در جای جای استان کمک‌های خود را  بصورت شماره‌های پیامکی که پیش‌تر از سوی صدا و سیمای استان اعلام و در طول پخش مراسم از این شبکه تلویزیونی زیر نویس می‌گردید مبالغ اهدایی خود را در جهت آزادی زندانیان آبرومند و نیازمند به ستاد مردمی ارسال می نمودند.

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی ستاد دیه این استان همواره پیشگیری از وقوع جرم بوده و در مرحله بعدی است که بنا به ضرورت وارد مسائل درمانی و آزادی زندانی می‌گردد.

 

۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۰۵
تعداد کلیک: ۲,۳۸۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.