English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 340 میلیونی فرهنگیان اصفهانی برای آزادی زندانیان غیرعمد

در جشن گلریزان ویژه کارکنان آموزش و پرورش اصفهان خیرین فرهنگی این استان با اهدای مبلغ 340 میلیون تومان زمنیه آزادی تعداد 18 زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

 

به گزارش رروابط عمومی ستاددیه کشور، گلریزان آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور بیش از یک‌هزار نفر از فرهنگیان ناحیه 6 شهر اصفهان وفرهنگیان شهرستان‌های فلاورجان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، مبارکه و برخواردر اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بدون شک حرکت فرهنگیان و برگزاری جشن گلریزان در آموزش و پرورش برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر‌عمد استان با سابقه بوده و استمرار هم خواهد داشت.

محمدحسن قائدی‌ها اظهار کرد: معلمان همیشه در صف مقدم ایثار و از خود‌گذشتگی بوده و این کار فرهنگیان برگرفته از فرهنگ غنی قرآنی و اعتقادات فرد فرد این عزیزان است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه کارکنان آموزش و پرورش در راستای اقدامات عام‌المنفعه همراه و همگام مردم نوع دوست اصفهانی بوده‌اند، تصریح کرد: اصفهان برای دومین سال است که نسبت به برگزاری این مراسم سنتی اقدام می‌کند که در راستای این جشن معنوی امید است زندانیان واجد شرایطی طعم آزادی را چشیده و به نزد خانواده‌های چشم انتظار خود بازگردند.

قائدی‌ها با اشار ه به اینکه همچنین فرهنگیان آموزش و پرورش بااین کار خود ادامه‌دهنده ایثار و فداکاری‌های راه بیش از 5 هزار شهید معلم است، ادامه داد: این حرکت آموزش و پرورش در راستای آزای زندانیان جراغم غیر‌عمد صورت می‌گیرد.

 

۴ مرداد ۱۳۹۴ ۰۷:۴۴
تعداد کلیک: ۲,۳۱۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.