English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 46 زندانی غیرعمد گیلانی در ماه رمضان

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان گیلان گفت: از محل کمک‌های مردمی خیرین گیلانی تعداد 46 زندانی جرایم غیرعمد این استان آزاد شدند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حمید کامران زاده مجموع بدهی این زندانیان را سه میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: 199 میلیون تومان از محل کمک‌های نیکوکاران تامین شده و مابقی مبلغ با اخذ گذشا رضایتمندانه از شکات و ایضا کمک‌های ستاددیه کشور، شرکت‌های بیمه و اعتبارات مصوب محکومان در صندوق تامین خسارت‌های بدنی پرداخت شده است.

وی با تقدیر از همکاری خوب شکات، طلبکاران و اولیاءدم گیلانی افزود: از مجموع این بدهی، شاکیان مبلغ دو میلیارد و 900 میلیون تومان از حق مسلم خود گذشت کرده داشتند و نیز به میزان 495 میلیون تومان توسط شرکت های بیمه و نقدینگی خود خانواده تامین گردیده است.

مدیرعامل ستاددیه شعبه گیلان تصریح کرد: مردم خیرو نوع‌دوست شهرهای رشت، فومن، آستارا، لاهیجان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، صومعه سرا، لنگرود، تالش، انزلی، رودبار و رودسر  با حضور پرشور خود در جشن‌های گلریزان سال جاری مبلغی معادل 784 میلیون تومان برای آزادی زندانیان نیازمند غیر عمد استان  به این نهاد مردمی اهدا کردند که این میزان نسبت به سال گذشته 26 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به وجود 400 زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان خاطر نشان کرد: برای آزادی این زندانیان بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم مردم نیکوکار این استان با کمک‌های معنوی و مادی بیش از پیش خود ستاددیه را در رسالت آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند یاری‌رسان باشند.

۳ مرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۵۱
تعداد کلیک: ۲,۷۴۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.