English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۱۸میلیاردی خیرین خراسان‌رضوی در جشن‌های‌گلریزان

خیرین استان خراسان رضوی با برگزاری یازده جشن گلریزان در ماه رمضان کمک ۱۸ میلیارد ریالی خود را به منظور آزادی زندانیان غیرعمد به ستاددیه اهدا کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستادیه کشور، نیکوکاران نوع دوست مشهدی در کنار خیرین شهرستان‌های سبزوار، سرخس، گناباد، قوچان، درگز، کاشمر، نیشابور، تایباد، تربت‌جام و تربت حیدریه در مجموع با پرداخت مبلغی معادل 18 میلیارد و 450 میلیون ریال ماه رمضان سال جاری زمینه آزادی بسیاری از زندانیان جرائم غیرعمد استان را فراهم کردند.

از اتفاقات قابل توجه این همایش‌ها می‌توان به آزادی دختر نوجوانی اشاره کرد که با میانجیگری ستاد دیه و کمک ۵ میلیونی خیر مشهدی از بند حبس رها و به نزد خانواده خود بازگشت.

دختر ۱۶ ساله‌ای که به علت یک درگیری نا خواسته زندانی شده بود با وساطت و مذاکره ستاد دیه استان و کمک خیرنیکوکار از زندان آزاد شد.

این مددجو که بدنبال مشاجره‌ای کودکانه با دوست خود سبب ایراد صدمه به او شده بود، از تاریخ دی ماه سال گذشته در زندان قوچان به سرمی‎برد، با پیگیری مددکار و وساطت ستاد دیه و البته همکاری خوب شاکی پرونده در واپسین روزهای ماه مهمانی خدا از زندان آزاد شد.

گفتنی است در حال حاضر بیش از ۷۰۰ زندانی غیر عمد در زندان‌های سطح استان محبوس هستند که جهت آزادی آنها بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

۳۱ تیر ۱۳۹۴ ۰۸:۲۵
تعداد کلیک: ۲,۱۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.