English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 720 میلیونی نیکوکاران چهارمحالی در گلریزان آزادی

نیکوکاران چهارمحالی با کمک 720 میلیون ریالی خود در جشن گلریزان شهرکرد زمینه آزادی 4 زندانی غیرعمد محکوم به پرداخت دیه را فراهم کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این مراسم که معاون قضایی و اجرای احکام دادگستری، مدیرکل زندانهای استان و جمع کثیری از مدیران دولتی و خیرین خداجو حضور داشتند، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال وبختیاری در در سخنانی گفت: آزادی زندان جرایم غیرعمد در کاهش آسیب‌های اجتماعی به طور قابل توجهی محسوس بوده و این اقدام اصلاحی در استحکام بنیان بسیاری از خانواده‌های غیر این زندانیان نیز به طور عینی مشهود است.

جهانبخش مرادی، جشن های گلریزان را بهترین فرصت برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اعلام کرد و افزود: خروج زود هنگام زندانیان جرایم غیر عمد می‌تواند از آلوده شدن این مددجویان به دیگر چرائم کاسته و از وقوع بسیاری از معضلات اجتماعی پیشگیری کند.

در ادامه مدیرکل زندان‌های چهارمحال وبختیاری نیز در سخنانی اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ستاد دیه در این استان از سال ۷۷ تاکنون یکهزار و ۸۶۸ زندانی واجد شرایط از بند حبس رهایی یافته‌اند که ۲۱ نفر از این افراد در سه ماهه نخست سال جاری آزاد شده‌اند.

سید عبدالرحمن توفیقیان، افزود: هم اکنون ۲۲۷ زندانی غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که ۱۶ نفر این افراد با میزان دیه ۲۸ میلیارد ریالی ناشی از حوادث رانندگی، ۸۴ نفر با بدهی ۳۴ میلیارد ریالی خود در قبلا تعهدات مهریه و نفقه و ۱۲۷ نفر نیز با بدهی ۸۵ میلیارد ریال ناشی از صدور چک بلامحل و سفته راهی زندان شده‌اند.

در جشن گلریزان امسال شهرکرد بیش از هفتصد و بیست میلیون ریال از طرف مردم خیر جمع آوری شد که از این میزان ستاد دیه کشور با پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال و استاندار نیز با کمک ۱۰۰ میلیون ریال خود بیشترین مبالغ اهدایی را به خود اختصاص داده‌اند.

۳۱ تیر ۱۳۹۴ ۰۸:۰۸
تعداد کلیک: ۲,۵۸۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.