English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تعهد یک میلیاردی خیرین حاجی‌آباد برای آزادی زندانیان‌غیرعمد

در جشن گلریزان شهرستان حاجی آباد ( از توابع استان هرمزگان) خیرین با تعهد یک میلیارد ریالی خود زمینه آزادی 8 نفر از محکومان غیرعمد را فراهم کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در ابتدای مراسم که با هماهنگی دادگستری و فرمانداری این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، رئیس دادگستری حاجی‌آباد در سخنانی اظهار کرد: خداوند در آیات آسمانی قران کریم کمک به نیازمندان را مکرر تکرار نموده و در این میان کمک به آزادی زندانیان نیازمند غیرعمد که به دلیل تنگدستی در زندان حضور دارند نه تنها به آزادی انسان‌های دردمند می‌انجامد بلکه خانواده‌های آنها را نیز از بیم و هراس بی سرپرستی نجات می‌دهد.

روح‌الامینی به ارزش کار ستاد دیه در استخلاص انسان‌های بدون پشتوانه مالی اشاره کرد و افزود: کار خداپسندانه این نهاد مردمی فرصت مغتنمی است که با بارش رحمت الهی را در سطح جامعه به همراه دارد.

وی گفت: همه ما نسبت به کمک در آزادی زندانیان نیازمندان علی الخصوص آنهایی که در بند به دلیل جرائم غیرعمد روانه حبس شده‌اند وظیفه شرعی داشته و بایستی به قدر وسع خود دغدغه آزادی این هموطنان و هم نوعان خود را داشته باشیم.

در ادامه این مراسم مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان گفت: خیرین یاوران رهایی بخش ستاد دیه بوده و در سنوات گذشته هم شهرستان حاجی آباد سرآمد تمامی شهرستان‌های استان در بحث رهایی این افراد پیش قدم بوده است.

مرادی نژاد افزود: ما در ماه رمضان با برگزاری 18جشن گلریزان زمینه آزادی نزدیک به 22 نفر از مددجویان واجد شرایط را فراهم کردیم.

وی با تقدیر از حمایت نهادهای دولتی و غیردولتی ادامه داد: در کنار حمایت همیشگی خیرین خداجو مسئولین دلسوز استانی و کشوری نیز در امر آزادی زندانیان همواره ساعی این ستاد بوده و در همین زمینه بانک مسکن با کمک چهارصد میلیون ریالی خود در آخرین روزهای ماه رمضان زمینه آزادی 5 مددجو غیرعمد را فراهم کرد .

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان هرمزگان با اشاره به مراسم گلریزانی که که به میزبانی بانک مسکن و با حضور روسای شعب و کارمندان و مشتری‌های تاثیرگذار این بانک شد، خاطر نشان کرد: توفیقی که امسال دوباره شامل خانواده بانک مسکن استان هرمزگان شد بسیار ارزشمند بود چرا که  با پیگیری‌های دلسوزانه جمعی از بدهکاران مالی سرپرست خانواده زندان‌های سطح این استان روز عید سعید فطر را در کنار خانواده‌های خودشان حضور داشتند.

مرادی‌نژاد گفت: در حال حاضر 95 زندانی دیه و محکوم به پرداخت بدهی مالی در زندان‌های این استان در حبس به‌سر می‌برند که برای آزادی منتظر دستان سخاوتنمد خیرین و نیکوکاران این استان هستند .

گفتنی است در پایان این مراسم 35 نفر از کارکنان و خیرین فعال و همراه ستاددیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

۳۰ تیر ۱۳۹۴ ۰۸:۵۰
تعداد کلیک: ۲,۱۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.