English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 2 میلیاردی خیرین سیستانی‌ در جشن‌های گلریزان ماه رمضان

مدیرعامل ستاد دیه شعبه سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون نیکوکاران این استان با حضور گسترده در جشن‌های گلریزان مبلغی معادل 2 میلیارد و 140 میلیون تومان به ستاد دیه اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، رحمدل بامری در جلسه هیات مدیره این نهاد مردمی که در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان تا کنون خیرین خداجوی سیستان و بلوچستانی با برگزاری 19 جشن‌ گلریزان زمینه آزادی 22 نفر از مددجویان جرائم غیر عمد را با مجموع بدهی 870 میلیون تومانی فراهم کردند .

وی تصریح کرد: تا کنون به همت مردم نوع دوست این استان مبلغ 2 میلیارد و 140 میلیون تومان به ستاد دیه استان اهدا شده است که امید است طبق تعهدات به عمل آمده تا پایان این هفته نسبت به سال گذشته با رشدی قابل توجهی در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی همراه باشیم.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان با تشریح عملکرد این نهاد مردمی گفت: از ابتدای سال 22 فقره پرونده در ستاد دیه مورد بررسی قرار گرفته است که 13 پرونده مربوط به دیه، 5 فقره مالی و 4 فقره مرتبط با محکومیت‌های مهریه و فقره نفقه بوده است.

بامری، مبلغ کل بدهی این افراد را بالغ بر 17 میلیارد و 917 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان مبلغ 9 میلیارد و 239 میلیون ریال از شکات و طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

وی یادآور شد: در جلسه امروز نیز 7 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که 3 فقره پرونده مرتبط با محکومیت‌های مالی ، 4 فقره مربوط به حوادث رانندگی بود که مبلغ کل بدهی این پرونده‌ها بیش از 4 میلیارد و 600 میلیون ریال می‌باشد.

گفتنی است نیکوکاران نیک اندیش این استان با وجود محرومیت و امکانات نامناسب رفاهی سال گذشته نیز با کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی خودشان زمینه آزادی 20 نفر از محکومان تحت حمایت ستاددیه را فراهم کردند.

۳۰ تیر ۱۳۹۴ ۰۸:۵۳
تعداد کلیک: ۲,۴۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • لهراسبی
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۳۸
  • 0
  • 0
    1

باسلام . تشکر و سپاس از پرسنل زحمت کش ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان . یاعلی


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.