English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اقدام شاکی خصوصی در آزادی یک زندانی ایلامی

در جشن گلریزان شهرستان چرداول یک طلبکار با صرف‌نظر از طلب 10 میلیون تومانی خود زمینه آزادی یک زندانی سرپرست خانواده را فراهم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مدیرعامل ستاد دیه شعبه ایلام در این مراسم اظهار کرد: در کنار کمک 26 میلیون تومانی خیرین حاضر در این مراسم معنوی امشب شاکی یکی از پرونده‌های مفتوح در این ستاد مردمی با گذشت رضایتمندانه از حقوق حقه خودش زمینه آزادی یک بدهکار مالی دارای فرزند را فراهم کرد که شخص یادشده در همین ایام از بند حبس رهایی خواهد یافت.

«عبدالحمیدخدایاری» تصریح کرد: این‌گونه اقدامات خداپسندانه و انساندوستانه از برکات ماه مبارک رمضان بوده و خوب است قدردان این اقدامات انسانی بوده و در راستای تداوم آنها به تدوین یک برنامه مدون بپردازیم.

مدیرعامل ستاد دیه ایلام ادامه داد: برخی زندانیان به دلیل 500 هزار تومان در حبس به سر می‌برد که بابت همین بدهی‌های موجود هیچ کمکی در حوزه دستگیری از مددجویان تحت حمایت این ستاد کم نبوده و هر فرد با اهدای حتی هزار تومان می‌تواند خودش را جزو خیرین این نهاد مردمی به شمار آورد.

مدیرعامل ستاد دیه استان با تأکید بر اینکه آزادی زندانیان غیرعمد به آرامش جامعه و صلابت نظام خواهد انجامید، خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی به مردم درزمینه عدم صدور چک بلامحل و سفید امضا، تعیین نکردن مهریه سنگین، اطلاع داشتن از انقضای گواهینامه و بیمه‌نامه‌های خودرو از جمله موارد به ظاهر ساده‌ای است که موجب کاهش جرائم غیرعمدی خواهد شد.

در ادامه «سید‌علی نوربخش» رئیس دادگستری شهرستان چرداول در سخنان کوتاهی گفت: زندانیان جرائم غیرعمد و مالی مجرم نیستند اما به دلیل برخی مشکلات و سهل‌انگاری گرفتار حبس شده‌اند که در این زمینه شایسته است همه افراد خودشان را در آزادی این قبیل مددجویان موظف دانسته و در راستای آزادی آنها پیش قدم شوند.

۳۰ تیر ۱۳۹۴ ۰۸:۳۵
تعداد کلیک: ۲,۲۰۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.