English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

وحدت شیعه و سنی در آزادی زندانیان غیرعمد گلستانی نمونه است

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به وحدت مثال زندنی اهالی تشیع و تسنن استان گلستان گفت: همشهریان گلستانی با وفاق در راستای حل مشکلات زندانیان غیرعمد این استان فعالیت دارند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ستاددیه شعبه استان گلستان با حضور مسئولین و خیرین استانی در محل باشگاه فرهنگیان شهرستان گنبد کاووس برگزار شد.

در این مراسم رئیس کل دادگستری استان گلستان کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد را بیعت با خدا دانست و اظهار کرد: در ماه پر خیر و برکتی که اعمال خیر ما در آن مضاعف می‌باشد، امروز نیکوکاران آمده‌اند تا با بیعت خدای خود آزادی را برای بندگان در بند به ارمغان آورند.

هادی هاشمیان با اشاره به اینکه در سال گذشته تنها میزبان یک جشن گلریزان در سطح استان بودیم، خاطر نشان کرد: امسال علاوه بر مرکز استان توفیق برگزاری جشن گلریزان شهرستان گنبد را نیز داریم.

رئیس کل دادگستری کل استان گلستان، با اشاره به عملکرد ستاددیه شعبه این استان در آزادی 164 نفی محکومان غیرعمد در سال گذشته، افزود: سال 93 در جشن گلریزان این استان مبلغ 76 میلیارد ریال از محل ستاد دیه، صندوق تأمین خسارتهای بدنی  وکمک‌های خیرین تأمین گردید که این اعتبار زمینه آزادی این افراد را موجب گردید.

وی ادامه داد:  در حال حاضر تعداد 319 نفر  از زندانیان استان را زندانیان جرائم غیر عمد و مالی تشکیل می دهند که برای آزادی آنها نیاز به تأمین اعتباری به مبلغ 140 میلیارد ریال هستیم.

وی گلستان را از استان‌های پیشگام و نمونه در همدلی، وفاق  و وحدت اهل سنت و شیعه برشمرد و تصریح کرد: شیعیان و اهل تسنن استان گلستان با وفاق و وحدت در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته و در راستای حل مشکلات و معضلات اجتماعی و بالاخص آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این استان گام برداشته و فعالیت می‌کنند.

هاشمیان تصریح کرد: زندانیان غیر عمد ناشی از تصادفات رانندگی در گلستان بیشترین جمعیت محکومان غیرعمد استان را به خود اختصاص داده‌اند که در جهت آزادی این افراد به دلیل وجود جاده‌های ناامن در این استان بایستی در امر فرهنگسازی نیز در تدوین برنامه‌های مستمر و مدون همت کنیم.

۲۴ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۱۷
تعداد کلیک: ۲,۰۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.