English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 898 زندانی‌غیرعمداستان‌فارس اعتبار 197 میلیاردی می‌خواهد

مدیر عامل ستاد دیه فارس خبر داد: برای آزادی مجموع 898 زندانی جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری حاضر در زندان‌های این استان، یک هزار و 973 میلیارد ریال اعتبار نیازمندیم.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، "سیدرضا اسکندری" مدیرعامل ستاد دیه فارس با اشاره به عملکرد این ستاد از ابتدای سال 93 که در بحث آزادسازی رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است، گفت: در راستای رسالت اصلی این ستاد با حضور ارزشمند خادمان آستان مقدس حرم رضوی در زندان عادل‌آباد شیراز طی مراسمی، تعداد 42 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با پرداخت بدهی بالغ بر 52 میلیارد ریال از زندانهای این استان آزاد شدند.

 وی در خصوص میزان اخذ گذشت احتمالی از شکات اعلام کرد: به همت ستاددیه استان فارس و شورای حل اختلاف بالغ بر 36 میلیارد ریال از اولیاءدم، شکات و طلبکاران پرونده‌های این مددجویان گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده است.

اسکندری ادامه داد: با عنایت به این اقدام صورت گرفته، کل پرداختی ستاددیه برای آزادی مددجویان یادشده تنها مبلغی معادل  15 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده است.

مدیرعامل ستاددیه استان فارس با اعلام تفکیکی جرایم غیرعمد استان افزود: متاسفانه به دلیل جهل به قانون یا بی توجهی برخی از هموطنان‌ به فرهنگ رانندگی 80 درصد زندانیان غیرعمد استان مربوط به پرونده‌های تصادف رانندگی می‌شود که این موضوع جدای از آسیب‌های فردی و اجتماعی برای شخص زندانی و خانواده او، هزینه‌های بسیار سنگینی چون نگهداری، مراقبت، رسیدگی قضائی و دیگر مخارج اضافی را نیز به کشورمان تحمیل می‌کند.

۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳
تعداد کلیک: ۲,۴۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.