English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۴۲ میلیاردی خیرین خوزستانی برای آزادی زندانیان غیرعمد

نیکوکاران استان خوزستان در شبی ماندگار با اهدای کمک ۴۲ میلیارد ریال خود به ستاددیه شگفتی آفریدند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، بیست و پنجمین جشن گلریزان ستاد دیه شعبه استان خوزستان که با حضور ارشد دستگاه‌های قضائی و اجرائی و مدیران مجامع صنعتی و اقتصادی این استان در محل تالار سازمان آب و برق خوزستان برگذار شد.

در ابتدای این مراسم  مدیرعامل ستاد دیه کشور با تقدیر از حمایت‌های همیشگی مردم نوع دوست کشور گفت: فراهم نمودن شرایط آزادی زندانیان در بند یکی از موهبت‌های بزرگ الهی به بندگان است که گام نهادن در این راستا نصیب هر کس نمی‌شود.

سید اسدالله جولایی ادامه داد: ستاد دیه کشور در ماه رمضان سال جاری با برگزاری ۲۶۰ گلریزان درصدد آزادی حداکثری زندانیانی برآمده است که در این ماه مبارک رمضان با زبانی روزه چشم به دستان پر مهر نیکوکاران نیک اندیش هموطن خود دوخته‌اند.

وی استان خوزستان را یکی از استان‌های سرآمد کشوری در بحث جلب مشارکت‌های مردمی اعلام کرد و افزود: سخاوت مردم این استان که درهشت سال دفاع مقدس نیز شگفتی آفریدند زبانزد عموم است، مردم این خطه با همه مشکلات اقتصادی و شرایط خاص آب و هوایی بار دیگر نوع دوستی خودشان را با حضوری پر شور در این مراسم به اثبات رساندند.

جولایی با اشاره به اینکه تنها نهادی هستیم که بیش از به رعایت قوانین بانکداری اسلامی پایبند هستیم، اظهار کرد: باتوجه به تفاهم نامه‌ای که با سازمان اقتصاد اسلامی ایران و بانک تجارت به امضا رسانده‌ایم اعطای تسهیلات بدون سود و کارمزد به مددجویان تحت حمایت ستاددیه تعلق می‌گیرد.

22

مدیرعامل ستاددیه کشور افزود: بیست و هشتمین جشن گلریزان ستاددیه کشور با کمک 150 میلیونی رهبر فرزانه انقلاب آغاز شد و تا امروز نیز این کمک‌ها تداوم دارد.

در ادامه رئیس کل دادگستری خوزستان در سخنانی گفت: برای استخلاص تمام محکومان غیر عمد این استان مبلغی معادل ۱۸۰ میلیارد ریال مورد نیاز می‌باشد که با همت مثال زدنی تقریبا ربع این اعتبار تامین شده است.

XD

فرهاد افشارنیا با ابراز نگرانی از بالارفتن تعداد زندانیان این استان افزود: برخی از زندانیان به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت مهریه، دیه و نفقه نبوده و در شرایطی که فرصتی باید به این افراد در راستای تامین این بدهی داد ،متاسفانه این مددجویان راهی حبس می‌شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۴۲ زندانی مرد و 6 زندانی زن با محکومیت‌های مالی غیرکلاهبرداری در زندان‌های استان خوزستان به سرمی‌برند که ۳۷۴ نفر از این افراد متاهل هستند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان خوزستان نیز ضمن ارائه عملکردی از آخرین اقدامات این هاد مردمی گفت: در رمضان المبارک سال جاری، مردم نیکوکارخوزستان میزبان ۲۰ جشن گلریزان بوده و هستند.

QWEW

حجت‌الاسلام قدرت الله هاشم نیا خاطر نشان کرد کرد: برگزاری چنین آیین سنتی و سفارش شده‌ای می‌تواند زندانیانی را که با مبالغی اندکی مدتها است که در زندان هستند، از بند حبس رهایی بخشیده و آنان را به کانون گرم خانواده بازگرداند.

وی افزود: در خوزستان خیران در زمینه‌های مختلفی نظیر کمک به انجمن‌های سرطانی، ساخت مساجد، مدرسه و بیمارستان اقدامات شایسته‌ای را انجام می‌دهند اما هرگز در زمینه کمک به زندانیان جرایم غیرعمد نیز غافل نبوده و در این خصوص همواره ساعی و حامی این ستاد هستند.

۲۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۴:۰۰
تعداد کلیک: ۴,۱۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.