English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

رسانه‌ها نقش موثری در کاهش زندانیان دارند

مدیر عامل ستاد دیه استان یزد گفت: صدا و سیما و جراید نقش موثر و مفیدی در کاهش جمعیت زندانیان غیرعمد دارند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مدیرعامل ستاد دیه شعبه یزد در حاشیه جشن گلریزان مرکز این استان افزود: اصلی‌ترین هدف ما از برگزاری این همایش بحث پیشگیری از وقوع جرائم غیرعمد بوده و با همکاری دستگاه‌های ذیربطی چون شهرداری، پلیس راه، دادگستری و شرکت‌های بیمه‌ درصدد کاهش حداکثری محکومان غیرعمد این استان هستیم.

افشون تاکید کرد: مقوله فرهنگ‌سازی باید در راس فعالیت‌ همه نهادهای خیریه فعالی در امر زندانیان قرار گیرد تا خیل محکومان تصادفات رانندگی، صادرکنندگان چک‌های بلامحل و محکومان تعهدات نامعقول مهریه را به حداقل ممکن برسانیم

وی خاطر نشان کرد: صدا و سیما و جراید می‌توانند نقش موثر و مفیدی در روند ورود ناخواسته افراد به زندانها ایفا کرده و بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه را در قالب برنامه‌های آموزشی و هنری تقلیل دهند..

مدیرعامل ستاد دیه اظهار کرد: در جشن گلریزانی که در شهرستان اردکان برگزار شد خیّرین اردکانی با حضور در این همایش مبلغ ۷۱ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان مالی غیر عمد به ستاد دیه اهدا نمودند.

وی در پایان از خیّرین استان در خواست نمود تا در جشن‌های گلریزاین که در سطح شهرستان‌های تفت، ابرکوه، میبد، بافق، بهاباد، مهریز، اشکذر و خاتم برگزار می‌شوند مشارکت داشته باشند.

۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۲۱۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.