English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هدیه کودکان گیلانی برای آزادی زندانیان غیرعمد

زندانی گیلان ستاد دیه
سه کودک شهرستان بندر انزلی با حضور در جشن گلریزان ستاددیه شعبه استان گیلان، قلک‌های خود را به منظور آزادی زندانیان غیرعمد اهدا کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این جشن معنوی که بالغ بر 510 میلیون ریال از سوی نیکوکاران برای آزادسازی زندانیان نیازمند تعهد شد، امام جمعه شهرستان انزلی در سخنانی اظهار کرد: انجام اعمال خیر از سفارش‌های مهم و همیشگی ائمه اطهار علیهم‌السلام بود که دارای تاثیرات دنیوی و اخروی بسیاری در زندگی افراد نیکوکار است .

حجت‌الاسلام شمس‌الدین افزود: تادیب به معنی سالم سازی و اصلاح مجرم بوده، لذا شارع هرگز حبس را به عنوان ابزار اصلی و اساسی در مجازات مجرمان در نظر نگرفته و تنها در شرایط خاص و برای مجرمان انحصاری خود این مجازات را پیش بینی کرده است.

 

کمک نقدی 278 میلیونی خیرین آستانه اشرفیه

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان گیلان از جمع آوری و تعهد پرداخت 278 میلیون و 280 هزار ریالی توسط خیران آستانه اشرفیه در جشن گلریزان در این شهرستان خبر داد.

حمید کامران‌زاده افزود: از این مبلغ جمع آوری شده 98 میلیون و 80 هزار ریال به صورت نقدی و اعتباری معادل 62 میلیون و 318 هزار ریال پرداخت گردیده است.

وی با بیان این که این مبلغ برای کمک به آزادای زندانیان جرایم غیرعمد در زندان لاهیجان جمع آوری شده است، گفت: زندانیان غیرعمد شهرستان‌های آستانه اشرفیه، لاهیجان و سیاهکل به صورت متمرکز در زندان لاهیجان محکومیت خود را سپری می‌کنند.

وی تعداد زندانیان جرایم غیرعمد زندان شهرستان لاهیجان را 40 نفر اعلام کرد و افزود: کمک‌های جمع آوری شده در این شهرستان‌ها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد لاهیجان استفاده صرف خواهند شد.

 

پرداخت 687 میلیونی خیرین آستارایی

امام جمعه شهرستان مرزی آستارا در همایش ستاد دیه که در محل مهمانسرای جهانگردی آستارا برگزار شد، گفت: نیکوکاران همواره عزیزترین افراد در نزد پروردگار می‌باشند که با کمک انسان‌دوستانه خودشان شادی بخش بسیاری از خانواده‌های چشم انتظار و تهی دست می‌شوند.

حجت‌الاسلام حافظ نیا خیرین را نماد واقعی انسان های فداکار عنوان کرد و افزود: در عوض این عمل خیرخواهانه خیرین حقیقی هیچ توقعی نداشته و فقط این کار حسنه را برای خشنودی خدا انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه شاد کردن دل مومن، شاد کردن خداوند باری تعالی را در پی دارد، اظهار کرد: طبق اعلام مدیرعامل ستاددیه شعبه استان گیلان در این جشن عمومی مبلغی معادل 687 میلیون ریال توسط خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شده است.
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۵:۰۸
تعداد کلیک: ۲,۱۸۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.