English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 350 میلیاردی نیکوکاران برای آزادی زندانیان غیرعمد

معاون اداری مالی ستاد دیه کشور گفت: سال گذشته 350 میلیارد ریال از سوی نیکوکاران نیک اندیش کشور برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا شده است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، علی مهربان در آیین گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان ورامین اظهار کرد: 320 میلیارد ریال از این مبلغ با برگزاری 183 جشن گلریزان در رمضان سال 93 و مبغلی معادل 30 میلیارد ریال نیز از طریق کمک های مردمی جمع آوری شده بود.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از این مبلغ اهدایی تا پایان اسفند ماه سال گذشته تعداد 8 هزار و 498 زندانی جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری آزاد شدند.

مهربان گفت: جمع بدهی مالی این افراد که با محکومیت ناشی از مهریه، دیه و بدهی مالی راهی حبس شده بودند بیش از هفت هزار و 280 میلیارد ریال بود که بیش از 4 هزار و 250 میلیارد ریال آن از شکات و طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

وی با تجلیل از خیرین در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد افزود: بنا بر روایات متواتر اهل جنت  کسانی هستند که دستان کریم و بخشنده‌ای دارند و از همه فرصت‌ها بهترین بهره‌برداری را دارند.

معاون ستاد دیه گفت: با همکاری مناسب دستگاه قضایی و ستاد دیه کشور تا کنون از مشکلات حقوقی زندانیان غیرعمد گره گشایی شده است.

مهربان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می شود امسال هشت هزار و 100 زندانی جرایم غیرعمد از زندان های کشور آزاد شوند.

۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۰۹:۲۹
تعداد کلیک: ۱,۹۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.