English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 350 میلیونی نیکوکاران تنگستانی در جشن گلریزان

خیرین و مسئولان شهرستان تنگستان با حضور پرشور در جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد مبلغی معادل 350 میلیون ریال به ایم امر اختصاص دادند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام پورفاطمی نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام راستگو امام جمعه اهرم، ترک‌زاده فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری تنگستان برگزار شد.

در ابتدای ایین مراسم فرماندار تنگستان در سخنانی اظهار کرد: این یک واقعیت است که اتفاق ناخواسته مالی، تصادفات، مشکلات خانواده ومسائل اجتماعی ممکن است یک روز گریبان‌گیر ما شده و راهی برای نجات از آن هم وجود نداشته باشد؛ لذا شایسته است با این پیش زمینه نسبت به دستگیری از این افراد اقدام کنیم.

غلامرضا ترک‌زاده ادامه داد: حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند، بسیاری از اتفاق‌های روزمره ممکن است مسیر زندگی هر یک از ما را به کلی تغییر داده و به طور ناخواسته هر کدام از ما را بنا به حادثه‌ای که روی خواهد داد ممکن است به کیفر حبس منتهی کند.

وی عدم وجود نیت مجرمانه و ناخواسته بودن جرائم ارتکابی را دلیل عمده حمایت از مددجویان نیازمند تحت حمایت ستاددیه عنوان کرد و افزود: اعضای کمیته تحقیق ستاددیه پس از بررسی دقیق پرونده‌ها و شناسایی کامل موقعیت اجتماعی و تمکن مالی مددجویان نسبت به معرفی افراد واجد شرایط خود اقدام می‌کنند که در همین راستا هر نیکوکاری می‌تواند با اعتماد کامل نسبت به دستگیری از این زندانیان نیازمند و آبرومند اقدام کند.

در ادامه مدیرعامل ستاددیه شعبه استان بوشهر نیز در سخنانی گفت: در سال گذشته تعداد 114 زندانی جرایم غیرعمد این استان با حمایت کامل مردمی و کمک‌های معنوی و نقدی این بزرگواران با مجموع بدهی 100 میلیارد و 297میلیون ریالی از بند حبس استخلاص یافتند.

موسوی‌حقیقی افزود: ستاد دیه با پرداخت 50 میلیارد و 157میلیون ریال و اخذ گذشتی به مبلغ 49میلیارد ریال از سوی شکات، موجبات آزادی این تعداد زندانی را در سال 93 محقق کرد.

وی گفت: در حال حاضر تعداد 149 زندانی غیرعمد نیازمند با مبلغ بدهی 170میلیارد ریالی در زندان‌های این استان حضور دارند که امید است با 21 جشن گلریزان برگزار شده در ماه رمضان زمینه آزادی تعداد زیادی از این افراد فراهم شود.

در پایان این مراسم معنوی امام جمعه اهرم با اشاره به جایگاه گذشت و انفاق و یاری رساندن به برادران مومن گرفتار در بند حبس، خواستار مساعدت و مشارکت همه مسئولان و مردم نوع دوست و شهید پرور مردم تنگستان در امر آزادی ایین مددجویان آبرومند شد.

۲۱ تیر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۳
تعداد کلیک: ۲,۰۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.