English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 2 میلیاردی سیستانی‌ها در راستای آزادی محکومان غیرعمد

کمک زندان دیه گلریزان
مدیرعامل ستاد دیه شعبه سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون نیکوکاران این استان با حضور گسترده در جشن‌های گلریزان مبلغی معادل 2 میلیارد و 140 میلیون تومان به ستاد دیه اهدا کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، رحمدل بامری در جلسه هیات هیئت مدیره این ستاد شعبه این استان که در محل دفتر رئیس کل دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان تا کنون با برگزاری جشن‌های گلریزان درسیستان و بلوچستان زمینه آزادی 22 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد این استان با مبلغ بدهی 870 میلیون تومان فراهم گردیده است .

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان سال جاری سیستان و بلوچستان میزبان 19 جشن گلریزان است، تصریح کرد: تا کنون به همت مردم نوع دوست این استان مبلغ 2 میلیارد و 140 میلیون تومان به ستاد دیه استان اهدا شده است که امید است تا پایان ضیافت الهی این میزان نسبت به سال گذشته با رشدی فاحش و قابل توجه همراه باشد.

وی با تشریح عملکرد این نهاد مردمی ادامه داد: از ابتدای سال 22 فقره پرونده در ستاد دیه مورد بررسی قرار گرفت که 13 پرونده مربوط به دیه، 5 فقره مالی و 4 فقره مرتبط با محکومیت‌های مهریه و فقره نفقه بوده است.

بامری مبلغ کل بدهی این افراد را بالغ بر 17 میلیارد و 917 میلیون و 181 هزار و 398 ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان مبلغ 9 میلیارد و 239 میلیون ریال از شکات و طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

وی یادآور شد: در جلسه امروز نیز، 7 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که 3 فقره پرونده مرتبط با محکومیت‌های مالی ، 4 فقره مربوط به حوادث رانندگی بود که مبلغ کل بدهی این پرونده‌ها بیش از 4 میلیارد و 600 میلیون ریال است.

۱۶ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴
تعداد کلیک: ۲,۰۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.