English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 1653 زندانی غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد

دیه گلریزان
نایب رئیس هیات مدیره ستاددیه کشور با تقدیر از حمایت‌های مردمی گفت: به همت ستاد دیه شعبه کهگیلویه و بویراحمد تاکنون زمینه آزادی 1653 نفر محکومان غیرعمد و نیازمند این استان فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیرعمد استان کهگیلویه و بویراحمد باحضور نیکوکاران و مسئولان استانی و کشوری در یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه کشور با اشاره به جمعیت زندانیان غیرعمد گفت: با عنایت به آمار کشته شده گان ومصدومین حوادث رانندگی در کشور بایستی همه ما با در هر سازمان و نهادی که فعالیت داریم خودمان را در کاهش حداکثری آمار متوفیان 17 هزار نفری هموطنان مسئول بدانیم.

علی‌اکبر یساقی، با اشاره به فعالیت  16 ساله ستاددیه در این استان گفت: این نهاد مردمی با اتکا به کمک‌های مادی و معنوی مردم از سال 1378 تاکنون زمینه آزادی 1653 نفر زندانیان غیرعمد را فراهم کرده است.

وی با اشاره به همایش‌های برگزار شده در کچساران و دهدشت خاطرنشان کرد: امید است با مبالغ اهدایی مردم نوع دوست این استان تعداد زیادی از  جمعیت240 زندانیان غیرعمدی که در حال حاضر در زندان‌های این استان در حبس به سر می‌برند، آزاد شوند.

نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه کشور با انتقاد از عملکر برخی نهادهای ذیربط در کاهش فقر فرهنگی، گفت: امروز بسیاری از هموطنان ما به دلیل جهل به قانون یا اطلاع ناکافی از وضع برخی مقررات راهی حبس شده‌اند، به طوری که 176 نفر از جمع محکومان غیرعمد این استان را بدهکاران مالی مربوط به چک و سفته و تعهد نابجای مهریه‌های پرداخت ناشدنی تشکیل می‌دهند.

 

۱۶ تیر ۱۳۹۴ ۱۴:۵۹
تعداد کلیک: ۲,۲۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.