English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 127 میلیون تومانی ایلامی‌ها برای آزادی زندانیان غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان ایلام از جمع‌آوری 127 میلیون تومانی مردم نوع دوستان ایلام در جهت آزادی زندانیان غیرعمد خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور «عبدالحمید خدایاری»اظهار کرد: در جشن گلریزان مرکز استان که هشتم تیرماه با حضور خیرین و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، نیکوکاران نزدیک به 200 میلیون تومان برای امر آزادی زندانیان نیازمند متعهد شدند که از این میزان مبلغ 127 میلیون تومان تا کنون وصول گردیده است.

وی بابیان اینکه این نهاد مردمی پس از بررسی‌ کافی و دقیق نسبت به اعطای تسهیلات به واجدین شرایط اقدام خواهد کرد، افزود: ماه رمضان، ماه پر خیر و برکتی است که نمونه آن کمک خودجوش مردم نیکوکار برای رهایی برخی افرادی است که به طور ناخواسته دربند حبس گرفتار هستند.

خدایاری، با اشاره به جشن گل‌ریزان شهرستان دره‌شهر گفت: در این مراسم معنوی که با استقبال بالای مردم این شهرستان همراه بود نیز مبلغی معادل 23 میلیون و 500 هزار تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمدی جمع‌آوری‌ گردید.

وی بابیان اینکه حرکت‌های خیر و خداپسندانه باید در تمامی شهرها و حتی روستاها تقویت شود، افزود: مؤمنان باید در این حرکت از یکدیگر سبقت بگیرند چون بر اساس آیات و روایات این کار با ارزش و از یک اجر و پاداش بزرگ برخوردار است و در دفتر اعمال افراد ثبت خواهد شد.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان ایلام تاکید کرد: این فرهنگ باید به دیگر نسل‌های بعد نیز از همین طریق منتقل شده و بحث دستگیری از مستمندان و به ویژه زندانیان دربند نهادینه شود.

عبدالحمید خدایاری مدیر عامل ستاد دیه استان ایلام با تقدیر از خیران آبدانان گفت: در جشن گلریزان این شهرستان نیز مشارکت خوبی داشتیم و در پایان این مراسم بیش از 114میلیون ریال توسط خیرین کمک و مساعدت مالی مسئولین جمع‌آوری‌شد.

۱۵ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰
تعداد کلیک: ۲,۰۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.