English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 1200 میلیونی خیران شیروانی و اسفراینی به زندانیان غیرعمد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با برپایی جشن‌ گلریزان در شهرستان‌های شیروان و اسفراین، به ترتیب مبلغی معادل 700 و 500 میلیون ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد جمع‌آوری شده است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حجت الاسلام نورالله قدرتی در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند بجنورد که در محل سالن اجتماعات حافظ این شهرستان برگزار شد، با اشاره به عملکرد ستاددیه در آزادی 129 نفری مددجویان در سال گذشته افزود: کل بدهی این زندانیان 66 میلیارد ریال بود که از این رقم 40 میلیارد ریال با همکاری خوب شاکیان شریف این استان گذشت رضایتمندانه اخذ گردید.

وی در خصوص اعتبار لازم بری آزادی این زندانیان اظهار کرد: نیکوکاران سال گذشته برای آزادی زندانیان غیرعمد کمک معادل 20 میلیارد ریال اهدا کردند و مابقی این بدهی نیز با کمک‌های ستاد دیه کشور، تعهد شرکت‌های بیمه، اعتبارات صندوق تامین خسارتهای بدنی و آورده خود مددجویان تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 183 زندانی غیرعمد در زندان های استان خراسان شمالی محبوسند، گفت: خراسان شمالی با حدود 900 هزار نفر جمعیت، دو هزار و 253 مددجوی نیازمند در سه زندان و یک کانون اصلاح و تربیت خود دارد که با مشاهده سال‌های گذشته و همت خالصانه خیرین این استان در آزادی محکومان غیرعمد و آبرومند، امیدواریم تعداد زیادی از این جمعیت تا پایان ماه رمضان المبارک از بند حبس استخلاص پیدا کنند.

حجت‌الاسلام قدرتی با تقدیر از حمایت همیشگی خیرین این استان گفت: در همین هفته با برپایی آیین گلریزان در شهرستان‌های شیروان و اسفراین، به ترتیب مبلغی معادل 700 و 500 میلیون ریال برای امر آزادی زندانیان غیرعمد جمع‌آوری شده است.

در ادامه این مراسم معاون اجرایی مدیرعامل ستاددیه کشور نیز در سخنانی با اعلام آمار 8 هزار و 100 نفری محکومان جرائم غیرعمد اظهار کرد: بدهی این زندانیان مبلغی معادل 650 میلیارد تومان می‌باشد که در صورت کمک 3 هزار و 500 میلیارد ریالی نیکوکاران و با ارائه تسهیلات صندوق‌های نهادهای مرتبط و نیز تخصیص اعتبارات موجود در نزد بانک‌ها این جمعیت چند هزار نفری در آستانه آزادی قرار خواهند گرفت.

محمد علی ساری با تقدیر از همکاری و حمایت خوب مردم نوع دوست کشور در روند آزادسازی محکومان غیرعمد گفت: سال گذشته در سطح کشور 170 جشن گلریزان برگزار شد که نیکوکاران در این همای‌های معنوی بیش از 330 میلیارد ریال کمک نقدی داشتند.

z1

۱۴ تیر ۱۳۹۴ ۰۹:۱۵
تعداد کلیک: ۲,۲۰۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.