English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 85 هزار زندانی غیرعمد در طول ربع قرن فعالیت ستاددیه

نایب رییس هیات مدیره ستاد دیه کشور با ارائه عملکرد این نهاد مردمی گفت: از آغاز فعالیت ستاد دیه، در طول 25 سال گذشته تاکنون 85 هزار مددجوی جرایم غیرعمد در کشور از زندان آزاد شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، نایب رییس هیات مدیره ستاد دیه و مستشار دیوان عالی کشور در دوازدهمین همایش گلریزان شهر تبریز گفت: در ماه رمضان سال جاری با برگزاری 256 جشن گلریزان امید است تعداد زیادی از جمعیت 8 هزار نفری محکومان غیرعمد کشور از بند حبس رهایی یابند.

علی اکبر یساقی، با تقدیر از برگزارکنندگان جشن گلریزان تبریز، اظهار کرد: مادیات وقتی نجات دهنده انسان خواهد بود که موجب و مسبب خیر و نیکی شده و مصداق این عمل خیر آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد از بند باشد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده در سال جاری تمامی استان‌های کشور بنا به ظرفیت و موقعیت استانی در برگزاری مراسم گلریزان با رشد کمی همراه بودند که دراین بین برخی استانها مثل بوشهر و خوزستان و سیستان و بلوچستان به طور تقریبی تا پایان رمضان المبارک میزبان 20 جشن گلریزان خواهند بود.

وی اضافه کرد: از آغاز فعالیت ستاد دیه کشور در 25 سال گذشته تاکنون 85 هزار زندانی جرایم غیرعمد در کشور از زندان آزاد شده اند.

در ادامه این مراسم، رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی و مادر شهیدان محمد و یوسف آقایی هر کدام هزینه آزادی دو نفراز سرپرستان خانواده محبوس در زندان مرکزی تبریز را متقبل شدند.

حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری، با تبیین اهمیت و جایگاه معنوی کمک به نیازمندان در متون دینی با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم، اظهار کرد: کمک خیران به مثابه خوشه گندمی است که با انفاق 70 برابر افزوده می‌شود.

نایب رییس هیات امنای ستاد دیه خاطر نشان کرد: کمک به هم نوعان آسیب‌پذیر یک سفارش الهی است که خداوند متعال خودشان اجر چندین برابری آن را تضمین کرده‌اند.

گفتنی است دست یاری مردم در گلریزان تبریز به دست نیازمند زندانیان پیوند خورد و دوازدهمین جشن گلریزان پنجشنبه در سالن ورزشی صدرای این شهر برای آزادی 148 زندانی جرایم غیرعمد برگزار شد.

a2

ipro.ir

ipro.ir

۱۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۴۲
تعداد کلیک: ۲,۱۷۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.