English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 821 زندانی غیرعمد همدانی طی سه سال اخیر

«یدالله روحانی منش» با تقدیر از حمایت خیرین استان همدان گفت: با حمایت نیکوکاران استانی از سال 91 تا پایان سال گذشته 821 زندانی آزاد و به آغوش گرم خانواده باز گشته‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در شب میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) جشن گلریزان با حضور رئیس کل دادگستری استان، مدیر کل زندان های همدان، مدیر امور استان های ستاد دیه کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار، جمعی از خیرین نیکوکار استان در محل سالن مجتمع ابن سینا برگزار شد.

«جعفر دهقان» بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که به عنوان  میهمان ویژه جشن گلریزان همدان در این مراسم معنوی حضور داشت، در سخنانی گفت: مگر می‌شود در کشور مسلمانی همچون ایران با وجود افراد مومن و متعهد شاهد حضور افراد بی‌بضاعت به‌واسطه یک اشتباه سهوی در پشت میله‌های زندان بود.

بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در ادامه خواستار همت همه خیرین و مسئولان برای آزادی زندان جرایم غیر عمد استان همدان شد و گفت: امید است با یک همت عمومی لااقل تمام زندانیان غیر عمد سرپرست خانواده تا شب عید فطر به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

در ادامه این مراسم معنوی مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان همدان به ارائه گزارش عملکرد این نهاد مردمی گفت:  265 زندانی غیرعمد سال گذشته با کمک ستاد دیه، حمایت مالی افراد خیر و نیک اندیش و گذشت شکات آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

«یدالله روحانی منش» با مردمی خواندن این ستاد افزود: از سال 91 تا پایان سال گذشته تعداد 821 زندانی با حمایت نیکوکاران و خیرین استانی آزاد و به آغوش گرم  خانواده بازگشته‌اند.

وی ادامه داد: برای آزادسازی این تعداد زندانی غیر عمد 57 میلیارد و 900 میلیون تومان  از محل صندوق تامین خسارت های بدنی، بیمه، بانک‌های عامل و آورده خانواده محکوم پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان همدان با اشاره به جمعیت 249 نفری زندانیان جرائم غیر عمد گفت: 37 درصد از محکومان غیر عمد همدانی  به دلیل بیمه نکردن خودرو یا موتور سیکلت، نداشتن گواهینامه و بی احتیاطی در رانندگی در زندان به سرمی‌برند.

وی ادامه داد : 48 درصد از زندانیان جرائم غیر عمد همدان افرادی هستند که برای رفع مشکل دیگران ضامن شدند و چک و سفته گرو گذاشته‌اند. 

www.ipro.ir

۱۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹
تعداد کلیک: ۲,۱۷۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.