English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلریزان استان هرمزگان موجب آزادی 20 زندانی غیرعمد شد

با وجوهات جمع آوری شده در سیزدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد استان هرمزگان زمینه آزادی 20 مددجوی غیرعمد و نیازمند فراهم شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این مراسم که شب گذشته (9 تیرماه) در محل فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد، نیکوکاران استانی با اختصاص مبلغی معادل 370 میلیون تومان در امر حسنه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری شرکت داشتند.

مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان با تقدیر از این اقدام خیرین استانی گفت : با عنایت به نوع پرونده‌های موجود در این ستاد امید است در آینده‌ای نزدیک با این مبلغ تعداد 20 نفر از محکومان واجد شرایط کمک را از حبس آزاد کرده و تا پیش از عید سعید فطر آنها را به آغوش پر مهر خانواده‌هایشان بازگردانیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته خیرین بندرعباسی 580 میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیر عمد کمک کردند، خاطر نشان کرد: این مبلغ صرفا به جشن گلریزان مرکز استان اختصاص نداشته و امید است در طول ماه مبارک که استان هرمزگان میزبان 11 جشن گلریزان خواهد بود، این مبلغ با رشد چشمگیری همراه باشد.

مرادی نژاد افزود: هم اکنون 82 زندانی غیرعمد در این استان با مجموع بدهی بیش از 5 میلیارد تومانی تحمل حبس می‌کنند که امید است با کمک‌های خیرین نوع دوست بندرعباس، میناب، لنگه، پارسیان، حاجی آباد، جاسک، رودان، بستک، خمیر و نیکوکاران و تاجران جزایر قشم و کیش تعداد زیادی از این مددجویان تحت حمایت ستاددیه از بند حبس استخلاص پیدا کنند.

وی اظهار داشت : سال گذشته تعداد  191 زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بدهی 19 میلیارد و 700 میلیون تومانی با اعتبار همین کمک‌های خیرخواهانه مردم نوع دوست هرمزگانی از زندان‌های استان آزاد شدند.

۱۰ تیر ۱۳۹۴ ۱۶:۰۰
تعداد کلیک: ۲,۱۰۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.