English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۲۴۰زندانی قزوینی در آستانه آزادی

مدیرکل زندانهای استان قزوین در جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد گفت: با برگزاری آیین گلریزان و مشارکت همیشگی خیران امید است 240 زندانی تحت حمایت ستادددیه هر چه زودتر از بند حبس رهایی یابند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، جشن گلریزان استان قزوین با حضور حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، انصاری رئیس کل دادگستری، حجت الاسلام صادقی دادستان، حجت الاسلام حسینی و داود محمدی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، سرحدی، مدیرمالی ستاددیه کشور و جمع کثیری از خیرین بازار و کسبه و اصناف، تجار و بازرگانانی شب گذشته ( 9 تیر ماه) در محل تالار صدف برپا شد.

در ابتدای این مراسم فراست طلب، مدیرکل زندانها و رئیس هیات مدیره ستاددیه شعبه استان قزوین با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در سال 93 گفت:  در سال گذشته با برگزاری جشن گلریزان تعداد ۳۵۹ زندانی نیازمند با پرداخت ۳۰ میلیارد تومان کمک خیرین آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: بدهی زندانیان غیرعمد و نیازمند در سال گذشته بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان بود که حدود ۴۱ درصد از این مبلغ با گذشت رضایتمندانه شکات، کاهش پیدا کرد.

رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان قزوین با اشاره به آمار محکومان غیرعمد استان گفت: امسال هم ۲۴۰ زندانی مجکوم در زندان استان داریم که ۲۰ میلیارد تومان بدهی دارند که در طول سالجاری تا رمضان سال آینده باید تامین شده تا از بند آزاد شوند.

وی با تقدیر از حمایت‌های مردمی خیران نوع دوست استانی افزود: در حال حاضر تعداد 300 نیکوکار به طور ثابت و پیوسته با ستاددیه این استان در جهت آزادی زندانیان آبرومند و نیازمند همکاری دارند و هر سال حدود هزار نفر در جشن گلریزان این ستاد شرکت می‌کنند که  البته مابین ۳۰۰ تا ۳۵۰ نفر به صورت مستمر کمک‌های نقدی خود را در این مراسم اهدا می‌کنند.

فراست طلب با اشاره به همکاری نهادهای حمایتی در جهت ازائه خدمت به نیازمندان اظهار کرد: برای مثال انجمن زندانیان خانواده‌های برخی از این افراد را تحت پوشش قرار می‌دهد اما تنها نهادی که به طور انحصاری به دیون مددجویان غیرعمد و  بدهی مالی غیرکلاهبرداری این افراد رسیدگی می‌کند فقط ستاددیه می‌باشد.

وی افزود: هر سال به جمعیت خیرین استان در این همایش معنوی افزوده شده و امید است امسال هم علاوه بر افزایش جمعیت نیکوکاران عزیز در بحث جلب مشارکت‌های مردمی نیز با رشد معناداری همراه باشیم
۱۰ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۳۳
تعداد کلیک: ۲,۱۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.