English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۷۱۰ میلیونی خیرین اردکان برای آزادی زندانیان غیرعمد

نیکوکاران اردکانی در چهارمین همایش جشن گلریزان این شهرستان با اهدای ۷۱۰ میلیون ریال در آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد مشارکت داشتند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ چهارمین جشن گلریزان شهرستان اردکان با حضور امام جمعه ، فرماندار، مسئولین و خیرین این شهرستان در محل مجتمع شهید بهشتی زندان اردکان همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان در سخنانی گفت: انفاق و کمک به مومن از موکدات دین مبین اسلام بوده و وظیفه هر مسلمان است تا به یاری مستمندان و فقرای جامعه بشتابد.

وی با بیان وضعیت نابسمان محکومان غیرعمد زندانی و خانواده‌های آنها ادامه داد: این اتفاق ممکن است برای هر انسانی پیش بیاید لذا وظیفه ماست تا در حد توان خویش به این افراد نیازمند یاری برسانیم.

اسماعیلی، فرماندار اردکان نیز رهایی مددجویان نیازمند جرائم غیرعمد را الویت و دغدغه همه نهادهای ذیربط عنوان کرد و   گفت: زندانی شدن یکی فرد تبعات زیادی برای اجتماع و به خصوص خانواده‌های آنها دارد که زندانیان جرائم غیر عمد نیز از آن مستثنی نبوده و نیستند.

، معاون اداره کل زندانها و بازرس ستاد دیه شعبه استان یزد نیز در سخنانی اظهار کرد: ستاددیه استان دو هدف اساسی را دنبال می کند؛ یکی پیشگیری که هدف اصلی ما هست و دیگری درمان که در مقوله پیشگری به دنبال آن هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های استان و هر یک از شهرستان‌های متبوع در جهت فرهنگسازی گام های موثری برداریم.

سلیمی افزود: ستاد دیه استان در سال گذشته ۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان اردکان را با پرداخت حدود ۲میلیارد  ریال آزاد نمود اما متاسفانه هم اکنون ۷ نفر از شهروندان این شهرستان همچنان در زندان به سر می‌برند که برای آزادی آنها بیش از ۲ میلیار و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

 z2

۱۰ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵
تعداد کلیک: ۲,۱۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.