English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ستاد دیه موفق عمل کرده است

امام‌جمعه ایلام گفت: ستاد دیه در طول سال‌های فعالیت خود ضمن جمع‌آوری میلیاردها تومان کمک مردمی در عملکردی موفق موجبات آزادی زندانیان غیر عمد بی‌شماری را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حجت‌الاسلام‌ «محمدنقی لطفی» در مراسم جشن گلریزان ستاددیه شعبه این استان اظهار کرد: انفاق در راه خدا یک امر بسیار ارزشمند و خداپسندانه است و مساعدت در حق هم نوع خود و باز کردن گره از کار یک مؤمن نزد خداوند بی‌اجر و پاداش نخواهد ماند و قطعاً توفیق مضاعف نصیب انسان خیّر خواهد شد.

وی بابیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نهادهای حمایتی وامدادی برای حمایت از قشرهای ضعیف جامعه تشکیل شد، افزود: در طول عمر انقلاب این نهادها مردمی که با مساعدت خیرین و نیکوکاران تأسیس شدند در راستای اهداف خود برکات فراوانی بر جای گذاشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: جشن گل‌ریزان اقدام بسیار ارزشمندی بوده که هرساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و مردم با آغوش باز استقبال می‌کنند و این نشان از تأثیرگذار بودن این امر خیر در جامعه است.

حجت‌الاسلام لطفی خاطرنشان کرد: با عملکرد ستاد دیه خبرهای بسارخوبی شنیده می‌شود و این نهاد در طول سال‌های که تشکیل‌شده با جمع‌آوری میلیاردها تومان کمک مردمی و پرداخت بدهی زندانیان غیرعمدی و بازگرداندن آن‌ها به دامن جامعه کار بسیار بزرگ و آثار مثبتی در جامعه بر جای گذاشته است.

وی اضافه کرد: برکات ماه مبارک رمضان بر همگان روشن است و نمونه آن کمک خیّرین و نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است که امیدواریم امسال بیشتر از سال‌های گذشته با تلاش و گرفتن کمک از خیّرین زندانیان بیشتری در این ماه مبارک آزاد شوند.

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر اینکه ستاد دیه استان ایلام تاکنون عملکرد موفقی داشته است تصریح کرد: همه مسئولین با کمک به این نهاد مردمی ،با اعمال خیر خواهانه خود در راستای تحقق اهداف این ستاد قدم بردارند.

۹ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۱۳
تعداد کلیک: ۲,۳۲۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.