English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانیان غیرعمد همدانی در گرو اعتبار 200 میلیاردی است

مدیرعامل ستاددیه شعبه همدان در نشست خبری خود گفت:آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همدان200میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد که کاهش این مبلغ همکاری شکات را نیازمند است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان همدان ، روحانی‌منش در دیدار با اصحاب رسانه گفت: زندانیان جرائم غیر عمد این استان شامل 61 تازه داماد ناتوان در پرداخت مهریه، 43 زندانی دیه و 142 محکومین مالی می باشند که برای آزادسازی این افراد با یک بدهی 200 میلیارد ریالی روبرو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: 265 زندانی سال گذشته با مساعدت ستاد دیه و حمایت خوب نیکوکاران به آغوش خانواده بازگشتند که 37 درصد از این زندانیان را محکومان دیه ناشی از سوانح رانندگی و حوادث کارگاهی و 63 درصد را نیز بدهکاران مالی، مهریه و نفقه تشکیل می‌دادند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان اظهار کرد: 68 میلیارد و 526 میلیون ریال از بدهی زندانیان از طریق تعهدات شرکت‌های بیمه و صندوق تامین خسارت های بدنی، 10 میلیارد ریال با عنایت به آورده خود محکومان، 22 میلیارد و 561 میلیون ریال به واسطه کمک ستاد دیه کشور و 34 میلیارد ریال نیز از طریق پرداخت تسهیلات بانکی تامین شده است.

مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: همواره شاکیان پرونده بزرگترین حامیان مالی ستاد دیه هستند به گونه ای که سال گذشته با همکاری قابل توجه این افراد برای آزادی زندانیان تحت حمایت این نهاد مردمی به میزان 57 میلیارد ریال از مجموع بدهی اخذ گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

روحانی منش با تشریح عملکرد این ستاد در سال‌های اخیر بیان کرد: از سال 91 تا پایان سال گذشته طی مدت سه سال تعداد 821 زندانی شامل 261 زندانی دیه و 560 بدهکار مالی آزاد و به آغوش خانواده برگشتند.
۹ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۷
تعداد کلیک: ۲,۴۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.